طرز تهیه شیرینی مارمالادی

طرز تهیه شیرینی مارمالادی با پیمانه طرز تهیه مارمالاد شیرینی مشهدی طرز تهیه شیرینی مربایی با روغن جامد طرز تهیه مارمالاد سیب شیرینی مارمالادی بدون فر طرز تهیه شیرینی مربایی بدون کره طرز تهیه شیرینی آلمانی بازاری طرز تهیه شیرینی مربایی تصویری

طرز تهیه شیرینی مارمالادی مشهدی نام دیگر این شیرینی آلمانی می باشد. یکی از شیرینی های سنتی و اصیل خوشمزه است. این شیرینی از دو لایه تشکیل شده که مابین آن لایه مارمالاد قرار دارد.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه شیرینی مارمالادی در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم شیرینی مارمالادی
کره نرم هم دمای محیط۲۵۰ گرم
روغن مایعنصف لیوان
پودر قند۱ لیوان
پودر نشاسته ذرت۱ لیوان
آرد۲/۵ تا ۳ لیوان
وانیلیک چهارم قاشق چایخوری
برای مواد میانی
مارمالاد توت فرنگی۳ قاشق غذاخوری
نارگیل۲-۳ قاشق غذاخوری

طرز تهیه شیرینی مارمالادی

مرحله اول

کره را با روغن مایع مخلوط کنید به این مواد نشاسته ذرت و پودر قند را هم اضافه کنید و در حد اینکه مواد یکدست شوند هم بزنید حالا نوبت به اضافه کردن آرد می رسد، آرد را آرام آرام به مواد اضافه کنید.

مرحله دوم

مواد را مخلوط کرده تا یک خمیر نرم به دست آورید طوری که به دست شما نچسبد. اندازه گردو بزرگ چانه کنید از خمیر و کف دست تخت نمایید. شیرینی ها را درون سینی فر قرار دهید. فر را از قبل پیش گرم کنید.

مرحله سوم

سینی را داخل فر بگذارید و دما را بر روی ۱۸۰ درجه سانتیگراد تنظیم کنید. اجازه دهید تا برای ۱۵ دقیقه سینی درون فر بماند شیرینی ها نباید تغییر رنگ بدن. بافت شیرینی بعد از پخت کمی ترد می‌شود.

مرحله چهارم

بعد از خاموش کردن فر اجازه دهید تا شیرینی کمی خنک شود حالا می توانید آنها را از سینی فر جدا کنید. روی شیرینی اول کمی مارمالاد بمالید و شیرینی دیگر را روی آن قرار دهید. بعد از انجام این کار درون پودر نارگیل بغلتانید، تمام.

منبع : caramela.cake.learning

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 2 اسفند 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.