طرز تهیه پنکیک بدون تخم مرغ

طرز تهیه پنکیک ساده طرز تهیه پنکیک رژیمی بدون موز پنکیک بدون تخمه مرغ با ماست طرز تهیه پنکیک سیب بدون شیر پنکیک پرتقالی بدون تخم مرغ طرز تهیه پنکیک بدون شیر طرز تهیه پنکیک بدون روغن پنکیک بدون تخمه مرغ نی نی سایت

 طرز تهیه پنکیک بدون تخم‌ مرغ یک صبحانه و یا عصرانه شیرین و در عین حال راحت. مناسب برای تغذیه کودکان.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پنکیک بدون تخم‌ مرغ در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.
مواد لازم برای ۴نفر
آردیک و ۱/۴  پیمانه
بکینگ پودریک ق غ
شکر یا شیره گیاهییک ق غ
نمکیک چهارم ق چ
شیرگیاهییک پیمانه
روغن گیاهی۲ ق غ
آبدو قاشق غذاخوری

طرز تهیه پنکیک بدون تخم‌ مرغ

مرحله اول

برای تهیه این دسر خوشمزه ابتدا آرد را با بیکینگ پودر مخلوط کنید سپس شکر و نمک را به آن اضافه کنید و دوباره مواد را با هم مخلوط کرده تا کاملا یکدست شوند در ظرفی جداگانه شیر را با روغن و آب مخلوط کنید.

مرحله دوم

حالا آرد را به مخلوط شیر اضافه کنید و مدام مواد را هم بزنید تا یک خمیر یکدست و روان داشته باشید به صورتی که گلوله های آرد در خمیر احساس نشوند. یک قاشق غذاخوری روغن درون ماهیتابه ریخته و روی حرارت متوسط قرار دهید.

مرحله سوم

یک چهارم خمیر را درون ماهیتابه ریخته و آن را سرخ کنید بعد از دو دقیقه پنکیک را بچرخانید و طرف دیگر آن را سرخ کنید به همین منوال تمام مایع پنکیک را درون ماهیتابه سرخ کنید تا میان وعده شما آماده برای سرو می شود.

مرحله چهارم

پنکیک ها را با شیره یا شکلات تزیین کنید و نوش جان نمایید. از پودر کاکائو و پوره موز هم می توانید برای مزه دار کردن پنکیک ها استفاده کنید. بدون تخم مرغ و لبنیات حیوانی این دسر رژیمی را تهیه کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 21 تیر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.