شیرینی عصرانه ساده و سریع بدون فر

شیرینی 5 دقیقه ای بدون فر شیرینی ساده و کم هزینه بدون فر شیرینی 5 دقیقه ای بدون فر و شیر شیرینی ده دقیقه ای بدون فر فیلم طرز تهیه شیرینی ساده بدون فر طرز تهیه شیرینی بدون فر و همزن برقی طرز تهیه شیرینی تابه ای بدون فر

شیرینی عصرانه ساده و سریع بدون فر، این شیرینی ۵ دقیقه ای بدون فر شکری خوشمزه را روی اجاق گاز میتوانید بپزید. اگه خواستی با فر بپزی دما روی ۱۷۰ درجه بذار و برای یک ربع شیرینی بدون شیر را داخل طبقه وسط فر بذار.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله شیرینی عصرانه ساده و سریع بدون فر در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم
روغن مایعنصف لیوان
شکرنصف لیوان
آردیک ونیم لیوان
بکینگ پودر۱ق م
وانیلنصف ق چ
تخم مرغ۱عدد

شیرینی عصرانه ساده و سریع

مرحله اول

برای شیرینی ساده با ارد و شکر بدون فر تخم مرغ شکسته و بعد با وانیل مخلوط میکنیم مواد را با همزن هم بزنید سپس شکر را اضافه کنیم برای سه دقیقه هم میزنیم تا کاملا یکدست بشه. روغن مایع را اضافه کنید و دوباره هم بزنید.

مرحله دوم

آرد و بکینگ پودر را با هم مخلوط کنید و برای دو بار الک کنید. آرد رو در دو مرحله به مایع اضافه کنید تا یک خمیر نرم و لطیفی بدست بیاد. از خمیر بردارید با دست گرد کنید اندازه گردو. گلوله های خمیر را درون شکر بغلطانید.

مرحله سوم

شعله پخش کن را روی حرارت اجاق گاز بگذارید تا گرم بشه. کف ماهیتابه کاغذ روغنی بندازیم. گلوله های شیرین را درون ماهیتابه گذاشته و روی شعله پخش کن قرار دهیم. حرارت کم باشه بعد از ۱۵ دقیقه چک می کنیم. بعد از اینکه اجاق خاموش شد بزارید کمی خنک بشه حالا شیرینی عصرانه ساده و سریع بدون فر آماده برای مصرف شده است.

منبع: آشپزی با سپیده

آخرین بروز رسانی در : جمعه 22 دی 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.