طرز تهیه شیرینی فوری

طرز تهیه شیرینی فوری بسیار خوشمزه و لذیذ با طعم عالی و بینظیر

روشی بسیار راحت و ساده برای پخت یک شیرینی بسیار خوشمزه و پرطرفدار مخصوصاً برای کودکان. برای پخت این شیرینی به مواد گرانقیمت نیازی ندارید و می توانید به راحتی و آسانی آن را تهیه کنید.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه شیرینی فوری در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه شیرینی
آردیک و نیم پیمانه
پودر قندنصف پیمانه
کره۱۲۰ گرم
وانیلنوک قاشق چ خ

طرز تهیه شیرینی فوری

مرحله ۱

ابتدا باید از کره ای استفاده کنید که با دمای بیرون همدما باشد. آرد را با پودر قند مخلوط کنید سپس به این مواد کره را اضافه کنید و برای بهتر شدن عطر و طعم شیرینی از نوک قاشق چای خوری هم وانیل استفاده نمایید.

مرحله ۲

این مواد را حالا با نوک انگشتان خود مخلوط کنید و به هیچ عنوان نباید این مواد را ورز دهید، چون این کار شما باعث به روغن افتادن خمیر می شود و پس از پخت شیرینی شما خشک خواهد شد.

مرحله ۳

این مواد در ابتدا به صورت پودری می باشند و پس از مخلوط کردن به حالت خمیری در می آید. خمیر این شیرینی ساده نیاز به استراحت ندارد می توانید از مواد کمی بردارید و آن را به هر حالت که دوست دارید فرم دهید.

مرحله ۴

این شیرینی پس از پخت کمی بزرگتر می شود پس سعی کنید قالبهای خود را مناسب بگیرید. فر را از قبل پیش گرم کنید و شیرینی ها را برای مدت زمان ۲۰ دقیقه با دمای ۱۶۰ تا ۱۷۰ درجه سانتیگراد درون فر قرار دهید.

مرحله ۵

یکی از شیرینی ها را امتحان کنید اگر پخته شده بود فر را خاموش کنید. اگر شیرینی درون فر زیاد بماند خشک می‌شود و ممکن است بسوزد. در پایان با شکلات آب شده تزیین کنید به جای فر از ماهیتابه هم میتوانید استفاده کنید.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 22 آذر 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.