طرز تهیه مافین سیب و دارچین,طرز تهیه مافین سیب زمینی,طرز تهیه مافین سیب زمینی و قارچ,طرز تهیه مافین سیب و هویج,طرز تهیه مافین سیب عسل و دارچین,طرز تهیه مافین سیب زمینی و پنیر,طرز تهیه مافین سیب دارچین,طرز تهیه کاپ کیک سیب
طرز تهیه مافین سیب و دارچین شیرینی و عصرانه خوشمزه خانگی بدون نیاز به استفاده از همزن و فر . این کیک ساده را بدون فر و درون قابلمه بر روی اجاق گاز هم میتوان پخت.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه مافین سیب و دارچین در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.
مواد اولیه مافین سیب
آرد۲۰۰ گرم
شکر۸۰ گرم
تخم مرغ۱ عدد
وانیل۱/۴ ق چ
بکینگ پودر۲ ق چ
پودر دارچین۱ ق چ
گردو۳ ق غ
شیر۱۲۵ گرم
سیب زرد۱ عدد
نمک۱ پینچ
کره آب شده خنکگرم

طرز تهیه مافین سیب و دارچین

مرحله اول

بعد از اینکه آرد رو الک کردیم با بکینگ پودر و دارچین و نمک و شکر مخلوط میکنیم. مخلوط مون رو با همزن ویسک هم میزنیم، حالا مواد خشک رو کنار میذاریم. تخم مرغ را با وانیل مخلوط کنید.

مرحله دوم

با ویسک تخم مرغ را هم بزنید تا از حالت لختگی خارج بشه، بعد از انجام این کار نوبت به اضافه کردن کره و شیر میرسه. در حد یکدست شدن مواد رو مخلوط میکنیم. حالا آرد رو به مخلوط تخم مرغ آروم آروم اضافه میکنیم.

مرحله سوم

مایه مافین رو با لیسک و در یک جهت مخلوط کنید، در همین حال سیب و گردوی خرد شده را به مواد اضافه نمایید. قالب ها را چرب کنید و دو سوم قالب رو با مایه پر کنید. ۱۵ دقیقه قبل فر را روشن کنید تا گرم شود، قالب ها را برای مدت زمان ۲۵ الی ۳۰ دقیقه درون فر قرار دهید تا کیک بپزد.

منبع: nardooncake.bnd

 

آخرین بروز رسانی در : شنبه 6 اسفند 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.