طرز تهیه پنکیک بدون شیر

طرز تهیه پنکیک بدون بیکینگ پودر و شیر +طرز تهیه پنکیک بدون شیر برای ۶ نفر+ طرز تهیه پنکیک بدون شیر برای ۴ نفر +طرز تهیه پنکیک بدون شیر شکلاتی +طرز تهیه پنکیک با شیر+ طرز تهیه پنکیک سیب بدون شیر +طرز تهیه پنکیک با آب +فیلم طرز تهیه پنکیک بدون شیر

پنکیک بدون شیر یک عصرانه عالی و خوشمزه اما در عین حال مقوی، که خوردن آن را در کنار چای تازه دم به شما پیشنهاد می کنیم.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پنکیک بدون شیر در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد مورد نیاز پنکیک یک نفره 
موزیک عدد
تخم مرغیک عدد
شکریک قاشق غذاخوری
پکینگ پودریک قاشق چایخوری
روغن مایعدو قاشق غذاخوری
آرد الک شدهسه قاشق غذاخوری

طرز تهیه پنکیک بدون شیر

مرحله اول

سعی کنید برای تهیه این دسر یک موز بزرگ انتخاب کنید. به وسیله چنگال موز را کاملاً له کنید، سپس یک عدد تخم مرغ را شکسته و آن را به خوبی با موز له شده مخلوط کنید تا کاملاً مایه یکدست شود.

مرحله دوم

اگر از موز رسیده و شیرین استفاده کنید نیازی به استفاده از شکر ندارید، اگر احساس کردید شیرینی پنکیک کمر میتوان یک قاشق غذاخوری شکر به آن اضافه کنید. آرد و بیکینگ پودر را با هم مخلوط کنید.

مرحله سوم

سپس آرد را بر روی مایه گرفته و آن را الک کنید، مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید سپس دو قاشق غذاخوری روغن مایع به آن اضافه کنید. با اضافه کردن روغن بافت پنکیک لطیف تر خواهد شد.

مرحله چهارم

مایه پنکیک را هم بزنید تا یکدست و غلیظ شود. حالا ماهیتابه نچسب را بر روی حرارت قرار دهید و صبر کنید تا تابه گرم شود، حالا باید حرارت را تا جایی که ممکن است کم کنید تا پنکیک مغز پخت شود.

مرحله پنجم

یک قاشق غذاخوری از مایه برداشته و درون ماهیتابه بریزید و روی آن را با قاشق صاف کنید و صبر کنید تا روی پنکیک حباب بزند و سوراخ سوراخ شود به آرامی بچرخانید و طرف دیگر آن را بپزید.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 22 بهمن 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.