طرز تهیه چیز کیک نیویورکی

چیز کیک نیویورکی با ساقه طلایی چیز کیک نیویورکی چیست چیز کیک نیویورکی بدون فر

چیز کیک ها معمولا به دو روش تهیه می‌شوند،یک مدل پختنی می باشد که بدون استفاده از ژلاتین آن را تهیه می‌کنیم و مدل دیگر یخچالی می باشد.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه چیز کیک نیویورکی در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

چیز کیک نیویورکی دونفره
تخم مرغ۳عدد
پنیر خامه ای ماسکارپونه۲۰۰ گرم
خامه صبحانه۲۰۰ گرم
نشاسته ذرت۱ قاشق غذاخوری
شکرنصف پیمانه
پوست لیمو رنده شده۱ قاشق مرباخوری
عصاره وانیلنصف قاشق چایخوری
بیسکویت پتی بور۲ بسته
کره۱۰۰ گرم

طرز تهیه چیز کیک نیویورکی

مرحله ۱

ابتدا باید بیسکویت ها را درون غذاساز بریزید و آنها را کاملاً به صورت پودر در آورید این کار را با وردنه می‌توانید انجام دهید. حالا کره آب شده را به بیسکویت ها اضافه کرده و با هم مخلوط کنید و این مواد را کف قالب بریزید.

مرحله ۲

با پشت لیوان مواد را فشار دهید تا کاملاً فشرده شوند. درون ظرفی جداگانه پنیر خامه‌ای را همراه با شکر و وانیل و خامه صبحانه مخلوط کنید و آنها را در حدی که کاملاً یکدست و یکنواخت شوند هم بزنید.

مرحله ۳

اکنون باید نشاسته ذرت را اضافه کنید و در حد مخلوط شدن مواد را هم بزنید در مرحله آخر تخم مرغ ها را دانه دانه اضافه کنید توجه داشته باشید که نیازی نیست تخم مرغ ها را زیاد هم بزنید چون این کار باعث ترک خوردن کیک می شود.

مرحله ۴

هر کدام از تخم مرغ ها را برای ۱۰ ثانیه هم بزنید کافی می باشد بعد از انجام این کار پوست لیمو را اضافه کنیم حالا دستگاه فر رو روی دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد تنظیم کنید. دور قالب خود را با سه لایه فویل بپوشانید تا آب نفوذ نکند.

مرحله ۵

در این مرحله مایه پنیری را روی کراست ریخته و قالب را بر روی سینی فر قرار دهید حالا درون سینی فر آب جوش بریزید. سینی را درون دستگاه قرار دهید برای مدت زمان ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه تا کیک شما آماده شود.

مرحله ۶

بعد از پخت کیک، اجاق را خاموش کنید و در فر را به صورت نیمه باز قرار دهید برای مدت زمان ۱ ساعت، سپس قالب را درآورده و برای ۱۲ الی ۲۴ ساعت درون یخچال بگذارید تا کاملا جاافتاده شود.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 13 آبان 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.