طرز تهیه پنکیک

طرز تهیه پنکیک خوشمزه و ساده صبحانه آمریکایی

پنکیک یکی از معدود شیرینی های خوشمزه میباشد که در سراسر دنیا محبوب می باشد از این شیرینی می توانید به عنوان میان وعده و دسر خوشمزه و یا حتی صبحانه استفاده کنید .

مواد مورد نیاز برای پخت شیرینی

مواد لازم برای تهیه پنکیک

شکریک قاشق غذاخوری
روغن مایعیک قاشق غذاخوری
نمکیک قاشق چای خوری
وانیلیک قاشق چای خوری
بکینگ پودریک قاشق چای خوری
تخم مرغیک عدد
شیریک لیوان
آردیک و نیم پیمانه
دستور تهیه

طرز تهیه پنکیک

مرحله اول

اگر می خواهید یک شیرینی بسیار خوشمزه تهیه کنید به شما پنکیک را پیشنهاد می دهیم برای تهیه این شیرینی بسیار خوشمزه و دلچسب ابتدا درون یک کاسه تخم مرغ را بشکنید سپس شکر را همراه با وانیل و نمک و شیر به آن اضافه کنید . مواد را تا زمانی که کاملاً یکدست و یکنواخت شوند هم بزنید .

مرحله دوم

در مرحله بعد آرد را بر روی مایه شیرینی خانگی الک کنید سپس به آن بکینگ پودر را اضافه نمایید ، مایه را به خوبی مخلوط کنید حالا نوبت اضافه کردن روغن مایع می باشد . ظرف را برای مدت زمان ۱۰ دقیقه درون دمای محیط قرار دهید ، تا بیکینگ پودر تاثیر خود را روی مایه قرار دهد .

مرحله سوم

حالا یک ماهیتابه را بر روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار دهید تا زمانی که ماهیتابه به خوبی داغ شود . از مایه به اندازه یک ملاقه برداشته و در وسط ماهیتابه خالی می کنیم و اجازه میدهیم تا یک طرف پنکیک پخته شود . هنگامی که حبابهای روی پنکیک به وجود آمد زمان آن رسیده که آن را بچرخانید و طرف دیگر شیرینی را بپزید .

آخرین بروز رسانی در : شنبه 9 مرداد 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.