طرز تهیه بوقلمون سرخ شده

طرز تهیه بوقلمون سرخ شده فرانسوی طرز تهیه بوقلمون مجلسی طرز تهیه فیله بوقلمون سرخ شده طرز تهیه بوقلمون با برنج طرز تهیه بوقلمون شمالی طرز تهیه بوقلمون زعفرانی طرز تهیه بوقلمون آب پز طرز پخت ران بوقلمون مجلسی نی نی سایت

بوقلمون سرخ شده خوشمزه و مجلسی با قارچ و سس خوشمزه ای که با آب پرتقال و شکر تهیه میشود و مزه جذاب و دلنشینی را به خوراک بوقلمون شما خواهد بخشید.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه بوقلمون سرخ شده در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم بوقلمون سرخ شده
گوشت سینه بوقلمون۴۰۰ گرم
قارچ¾ پیمانه
آب پرتقال½ پیمانه
پیاز کوچکیک عدد
جعفری خرد شدهدو قاشق غذاخوری
روغن زیتوندو قاشق غذاخوری
شکریک قاشق چایخوری

طرز تهیه بوقلمون سرخ شده

مرحله اول

ابتدا ماهی تابه را روی حرارت ملایم قرار دهید و مقداری روغن به آن اضافه کنید و پیاز خرد شده را درون ماهیتابه بریزید و برای یک دقیقه آن را تفت دهید تا زمانی که سبک و شیشه ای شوند.

مرحله دوم

تکه های گوشت بوقلمون را به پیاز سرخ شده اضافه کنید و مواد را برای ۴۴ دقیقه دهید تا رنگ گوشت عوض شود، حرارت را زیاد کنید و مدام مواد را هم بزنید. حرارت را کم کرده و تکه های برش خورده قارچ را اضافه کنید.

مرحله سوم

برای یک دقیقه دیگر مواد را مخلوط کرده و تفت دهید. حالا نوبت به اضافه کردن آب پرتقال و شکر می‌رسد، مواد را هم بزنید و حرارت را کم کنید تا سس پرتقالی غلیظ و بخورد بوقلمون برود. در پایان جعفری را اضافه کنید. نوش جان.

منبع :hillstore.ir

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 15 خرداد 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.