طرز تهیه ادویه پول بیبر

ادویه پول بیبر در چه غذاهایی استفاده میشود,ادویه پول بیبر نی نی سایت,ادویه پول بیبر خرید,ادویه پول بیبری,ادویه پول بیبر چیه,ادویه پول بیبر دیجی کالا,ادویه پول بیبر برای چیه,ادویه پول بیبر در چه غذاهایی استفاده میشه,ادویه پول بیبر به انگلیسی,ادویه پول بیبر خواص,ادویه پول بیبر در مرغ,ادویه پول بیبر در بارداری,ادویه پول بیبر چیست؟
یکی از پرطرفدارترین ادویه‌هایی که امروز مورد استفاده قرار می‌گیرد ادویه بول بیبر یا ادویه ترکی می‌باشد. محل کاشت این فلفل ترکیه و سوریه می‌باشد به عنوان چاشنی برای انواع غذاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد کمی شبیه فلفل دلمه‌ای می‌باشد و طعم ملایم و عطری خوشایند دارد.

طرز تهیه ادویه پول بیبر

مرحله اول

سعی کنید برای تهیه این ادویه از فلفل‌های تازه و سرحال استفاده کنید تا کیفیت ادویه شما بیشتر شود. فلفل‌های بیبر را بعد از شستشو درون آبکش بریزید تا آب اضافه آن کاملاً گرفته و خشک شوند.

مرحله دوم

کلاهک‌های آنها را جدا کنید و برش‌های نیم سانت نیم سانت بزنید. برش‌های فلفل را درون آبکش ریخته به طوری که روی هم قرار نگیرند. آبکش را جلوی نور آفتاب قرار دهید و روی آن را با توری بپوشانید. با این کار فلفل از گرد و خاک و حشرات در امان خواهد بود.

مرحله سوم

اگر آفتاب ندارید روی شوفاژ یا زیر بخاری قرار دهید، تا ادویه آماده شود. بعد از اینکه فلفل‌ها کاملاً خشک شدند آنها را درون آسیاب ریخته و آسیاب کنید، بعد از اینکه پودر آماده شد می‌توانید آن را الک کنید.موارد مصرف :سالاد، پیتزا، نیمرو، املت، مرینت انواع گوشت،خوراک ها.

ترکیبات ادویه پول بیبر

حالا می‌توانید یک قاشق روغن( معمولی یا زیتون )به همراه نصف قاشق چای‌خوری نمک به ادویه اضافه کنید، پودر فلفل را مخلوط کنید و درون ظرف های دربسته بریزید. سعی کنید درون یخچال نگهداری نمایید.

خواص ادویه پول بیبر

برای کاهش قند خون می‌توانید از این ادویه استفاده کنید برای هضم غذا یک گزینه ایده‌آل مناسب می‌باشد. برای کاهش دردهای روماتیسمی و التهابات همچنین بهبود سیستم گوارشی بدن مصرف این ادویه توصیه می‌شود.

 

 

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 6 اسفند 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.