طرز تهیه پاستا فتوچینی

 پاستا فتوچینی با قارچ بالزامیک خرید پاستا فتوچینی پاستا فتوچینی با مرغ طرز تهیه پاستا فتوچینی با سس پستو طرز تهیه فتوچینی سبزیجات فتوچینی مجلسی طرز تهیه پاستا فتوچینی با سس آلفردو طرز تهیه فتوچینی ساده

فتوچینی یک نام ایتالیایی است و به معنای روبان های کوچک می باشد. این نام برای یک پاستای ایتالیایی بسیار خوشمزه و پرطرفدار در شهر روم می باشد.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پاستا فتوچینی در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
پاستا فِتوچینی۲۰۰گرم
پیاز۱عدد
رب گوجه۱ق.غ
سیر۲حبه
شیر۲۵۰ میلی لیتر
خامه۱۰۰ گرم
پنیرخامه ای۵۰ گرم
آب۵۰۰ میلی لیتر
زردچوبهنصف ق.چ
نمک،فلفل سیاه،پولبیبر یا فلفل قرمزطبق ذائقه
روغن زیتونطبق ذائقه
آویشن۱ق.م
گوجه گیلاسی۱۵عدد
جعفری خوردشده۲-۳ق.غ
پنیر پارمسانبرای روی پاستا

طرز تهیه پاستا فتوچینی

مرحله ۱

برای طبخ این غذای فرنگی بسیار خوشمزه ابتدا باید پیازها را به صورت ریز خورد کنید و با مقدار کمی روغن درون ماهیتابه ریخته و تفت دهید پس از اینکه پیاز ها سبک شدند سیر رنده شده را به آن اضافه کنید.

مرحله ۲

سپس زردچوبه و رب گوجه فرنگی را اضافه کنید برای دو دقیقه مواد را مخلوط کرده و تفت دهید تا بوی خامی رب گوجه فرنگی گرفته شود و عطر و بوی سیر های رنده شده فضا را پر کند.

مرحله ۳

حالا زمان آن رسیده که شیر و پس از آن خامه و پنیر خامه‌ای را به ترتیب اضافه کنید و مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید تا پنیر و خامه کاملاً درون شیر حل شوند. در این مرحله آب و پس از آن ادویه ها را اضافه کنید.

مرحله ۴

حرارت را کمی زیاد کرده و اجازه دهید تا شروع به جوشیدن کند، هنگامی که جوش آمد پاستا خشک و پس از آن گوجه گیلاسی و جعفری خرد شده را اضافه کنید. درب ظرف را ببندید و اجازه دهید تا برای ۳۰ دقیقه با حرارت کم بپزد.

مرحله ۵

پس از این که مایع درون ماهیتابه غلیظ شد و مانند سس بخورد پاستا رفت غذای شما آماده برای سرو شده است. درون ظرف مخصوص ریخته و روی آن روغن زیتون و پنیر پارمسان و جعفری بریزید.نوش جان

آخرین بروز رسانی در : شنبه 27 آذر 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.