علت وا رفتن کوکو سیب زمینی

راه حل وا رفتن کوکو سیب زمینی علت چسبندگی مایع کوکو سیب زمینی راز ترد شدن کوکو سیب زمینی علت وا رفتن کوکو سیب زمینی نی نی سایت فوت و فن کوکو سیب زمینی برای سفت شدن کوکو راز خوشمزه شدن کوکو سیب زمینی نی نی سایت علت وا رفتن کوکو سیب زمینی در روغن

علت وا رفتن کوکو سیب زمینی در هنگام سرخ کردن و آشنایی با فوت و فن های پخت این غذای آسان و بسیار پرطرفدار.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله علت وا رفتن کوکو سیب زمینی در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برا تهیه ۱۵عدد کوکو
سیب زمینی متوسطچهار عدد
تخم مرغدو عدد ریز
پودر نان باگتدو قاشق سرخالی
زردچوبه و نمک و فلفل و پودر پیازبه میزان لازم
روغنبه میزان لازم

علت وا رفتن کوکو سیب زمینی

مرحله اول

برای تهیه کوکوی خوب باید از سیب زمینی باکیفیت و درجه یک استفاده کنیم یعنی اینکه سیب زمینی شما یخ زده نباشد. سیب زمینی یخ زده رنگ کوکو را تیره میکند و همچنین بافت آن پس از پخت شل میشود.

مرحله دوم

استفاده از پیاز باعث وا رفتن کوکو می‌شود و تردی آن را میگیرد. برای پخت کوکو بهتر است از پودر پیاز استفاده کنید. اگر به پودر پیاز دسترسی ندارید، آب پیاز را قبل از استفاده کاملاً بگیرید.

مرحله سوم

اگر می خواهید از پودر نان باگت استفاده کنید قبل از استفاده آن را روی ماهیتابه یا شوفاژ قرار دهید و پس از اینکه کاملا خشک شد، پودر کرده و استفاده کنید. حتما به تعداد تخم مرغ ها هم دقت کنید.

مرحله چهارم

برای پخت کوکو سیب زمینی را نباید رنده کنید. یکی از نکات مهم برای وا رفتن کوکو همین رنده کردن سیب زمینی می باشد. حتماً سیب زمینی را به جای رنده کردن بکوبید. برای سرخ کردن هم روغن باید حسابی داغ باشد.

منبع : صاحبه خوشدل

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 11 دی 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.