طرز تهیه بیسکویت کاراملی

 طرز تهیه دسر کاراملی شکلاتی طرز تهیه دسر کاراملی با بیسکویت بیسکویت کاراملی ویتانا طرز تهیه دسر با کرم کارامل دسر کاراملی ساده دسر کاراملی با نشاسته طرز تهیه دسر با بیسکویت اوریو طرز تهیه دسر شکلات و بیسکویت

بیسکویت کاراملی خوشمزه و مجلسی با کنجد را در منزل و به راحتی و بدون استفاده از افزودنی های غیرمجاز تهیه کنید و از خوردن آن در کنار انواع دمنوش های گرم لذت ببرید.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه بیسکویت کاراملی در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.
دسر بیسکویت ساقه طلایی
شکریک‌ لیوان
آبنصف لیوان
کره۲۰گرم
بیسکویت ساقه طلایییک بسته
کنجدسفیدیک لیوان

طرز تهیه بیسکویت کاراملی

مرحله اول

برای تهیه این عصرانه خوشمزه دوست داشتنی ابتدا باید کنجد ها را درون ماهیتابه ریخته و آنها را بدون روغن تفت دهید یا به اصطلاح عمل بو دادن را انجام دهید تا بوی خامی کنجد ها گرفته شود.

مرحله دوم

اکنون می توانید کنجد ها را درون کاسه ریخته و کنار قرار دهید. به سراغ شکر رفته آن را درون ماهیتابه ریخته و مقداری آب به آن اضافه کنید و با حرارت ملایم شکر را به صورت کاراملی آماده کنید.

مرحله سوم

پس از اینکه آب شکر کشیده شد و به غلظت مناسب رسید کره را به آن اضافه کنید پس از این که کره آب شد و به خوبی آن را با شکر مخلوط کردید، ماهی تابه را از روی حرارت اجاق گاز بردارید.

مرحله چهارم

حالا نوبت آماده کردن بیسکویت ها می باشد باید از آنها را برداشته مقداری است کارامل را بین آنها قرار دهید و آنها را به هم جفت کنید سپس درون کارامل کاملاً بغلتانید تا تمام اطراف بیسکویتها به کارامل آغشته شود.

مرحله پنجم

بلافاصله بیسکوئیت ها را درون ظرف کنجد قرار دهید و بطوری که تمام قسمت های آن به کنجد بو داده شده آغشته شود، می توانید مقداری شکلات را آب کنید و با آن بیسکویت کاراملی را تزیین کنید.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 16 بهمن 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.