طرز تهیه روغن جدا کننده

 قیمت روغن جدا کننده کیک روغن جدا کننده چیست روغن جداکننده کیک نی نی سایت قیمت روغن جدا کننده روغن جدا کننده برای ژله کاربرد روغن جدا کننده خرید روغن جدا کننده روغن جدا کننده قنادی

روش آماده کردن روغنی مناسب برای استفاده در آشپزی و پخت انواع کیک و شیرینی های خانگی با استفاده از این روغن کیفیت پخت کیک شما دو چندان خواهد شد و دیگر نگران چسبیدن کیک به قالب نخواهید بود.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه روغن جدا کننده در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه روغن
کره۵۰گرم
روغن مایع۵۰گرم
آرد گندم۵۰گرم

طرز تهیه روغن جدا کننده

مرحله ۱

درون یک ظرف مناسب کره و روغن مایع را با هم مخلوط کنید سپس به آنها آرد گندم را اضافه کنید حالا مواد را به وسیله یک همزن برقی برای مدت زمان سه دقیقه مخلوط کنید تا خامه ای و سفید رنگ شود.

مرحله ۲

یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید تمیز کردن ذرات پاشیده شده به دیواره کاسه می باشد پس از انجام این کار روغن جدا کننده را درون یک شیشه ریخته و در آن را محکم ببندید و در یخچال نگهداری کنید.

مرحله ۳

می‌توانید روغن جامد را جایگزین کره کنید. موارد استفاده از این روغن را برای شما شرح می‌دهیم؛ اگر برای پخت کیک فقط قالب را با روغن مایع چرب کنید قالب شما بعد از مدتی چسبناک می شود.

مرحله ۴

چربی روی اجاق گاز به خاطر استفاده مکرر از روغن مایع می باشد. قالب شما هم مانند اجاق گاز حالت چرب پیدا خواهد کرد. اگر از این روغن استفاده کنید دیگر نیازی به آرد باشی قالب نیست.

مرحله ۵

هنگامی که قالب کیک خود را آرد پاشی می‌کنید پس از پخت کیک شما سفیدک میزند و نمای کیک خانگی و خوشمزه شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. روغن را جایگزین روغن مایع و آرد کنید تا از شر این مشکلات راحت شوید.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 10 دی 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.