طرز تهیه سالاد کلم و هویج

 سالاد کلم و هویج و شوید -طرز تهیه سالاد کلم با خیارشور- طرز تهیه سالاد کلم رستورانی -سالاد کلم و هویج و ذرت -سالاد کلم و هویج و انار -طرز تهیه سالاد روسی با کلم سفید -طرز تهیه سالاد کلم سفید و انار -طرز تهیه سالاد کلم فرانسوی

سالاد کلم و هویج یکی از بهترین و کاملترین سالاد های رژیمی خوشمزه و مجلسی می‌باشد که براحتی و خیلی سریع میتوانید آن را به روش رستورانی تهیه نمایید.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد کلم و هویج در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
کلم پیچ متوسطنصف
هویج۳ عدد
گردو۴ عدد
کشمش۳ _ ۴ ق غ
ماست۶ _۷ ق غ
سس مایونزدو ق غ
آویشن نمک فلفل سیاه آبلیموبه میزان لازم
سس هزار جزیرهکمی

طرز تهیه سالاد کلم و هویج

مرحله اول

برای تهیه این سالاد خوشمزه و مقوی ابتدا باید یک کلم توپر و تازه را انتخاب کنید سپس کلم رو برگ برگ کرده و آن را خوب بشویید و ضدعفونی کنید. برگهای کلم را درون آبکش قرار داده تا آب اضافی آن گرفته شود.

مرحله دوم

کلم را به صورت نوارهای باریک برش زده و بعد از آن به سراغ هویج رفته و با رنده های درشت هویج را رنده کنید. گردوها را  شکسته و در تیکه های درشت خرد نمایید. کلم و هویج و گردو را با هم مخلوط کنید.

مرحله سوم

کشمش ها را از قبل بخیسانید سپس آن را به مواد سالاد اضافه نمایید. اکنون باید سس مخصوص سالاد را آماده کنید. ماست و سس مایونز را با هم مخلوط کنید سپس به آن سس هزار جزیره را اضافه نمایید.

مرحله چهارم

حالا به سس فلفل سیاه و نمک و آویشن و آبلیمو را اضافه نمایید و پس از اینکه مواد را با هم مخلوط کردید و یکدست شدند، سس آماده شده را با کلم و هویج مخلوط کنید بصورتی که تمام قسمت های سبزیجات به سس آغشته شود.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 9 بهمن 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.