طرز تهیه خوراک بدون گوشت و مرغ

خورشت بدون گوشت و مرغ غذای خوشمزه بدون گوشت و مرغ نی نی سایت خورشت بدون گوشت با برنج انواع غذای نونی سریع بدون گوشت لیست غذاهای بدون گوشت غذای بدون گوشت و مرغ با برنج غذا بدون گوشت با سیب زمینی خوراک سبزیجات بدون گوشت و مرغ

طرز تهیه خوراک بدون گوشت و مرغ با سبزیجات ساده و صیفی جات ارزان قیمت. همیشه که نباید غذا گوشت و مرغ باشد یا برنج باشد بعضی وقتا غذاهای نونی را هم میتوان جایگزین غذاهای برنجی کرد. برای اینکه در هنگام سرخ کردن بادمجان روغن کمتری مصرف کند میتوانید به آنها سفیده تخم مرغ یا ماست بمالید.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله ‌طرز تهیه خوراک بدون گوشت و مرغ در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای ۴نفر
بادمجان۱کیلو
گوجه۲۵۰گرم
پیاز۱عدد
فلفل‌دلمه‌اینصف ۱عدد
نمک،فلفل،زردچوبه، پودر سیربه میزان لازم

طرز تهیه خوراک بدون گوشت

مرحله اول

پوست بادمجان را بگیرید و بعد از برش زدن آنها را درون آب نمک برای مدت زمان ۱ ساعت قرار دهید تا با این کار تلخی بادمجان ها را بگیرید. بادمجان‌ها را درون آبکش قرار دهید تا آب اضافی آن خارج شود.

مرحله دوم

روغن را درون ماهیتابه ریخته و روی اجاق گاز قرار دهید، پس از اینکه روغن حسابی داغ شد دو طرف بادمجان ها را درون ماهیتابه سرخ کنید. به صورت جداگانه پیازهای خرد شده را تفت دهید پس از اینکه سبک شدند ادویه را اضافه کنید.

مرحله سوم

فلفل و زردچوبه را به پیاز داغ اضافه کنید، سپس فلفل دلمه ای و گوجه های ورقه شده را درون ماهیتابه بریزید. مواد را کمی تفت دهید و نمک را به آنها اضافه کنید. مقداری از گوجه های درون ماهیتابه را بردارید.

مرحله چهارم

بادمجان های سرخ شده را اضافه کنید و گوجه هایی را که برداشته بودید روی بادمجان ها قرار دارد. حرارت را کم کنید و اجازه دهید تا خوراک رژیمی شما با آب گوجه کاملا پخته شود تقریباً بعد از ۳۵ الی ۴۵ دقیقه غذا آماده می باشد.

منبع : گروه اس فود

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 15 دی 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.