طرز تهیه فرنی با نشاسته ذرت

 فرنی با نشاسته ذرت وشیر،فرنی با نشاسته بهتره یا ارد برنج،فرنی با نشاسته ذرت برای نوزاد نی نی سایت،فرنی با نشاسته ذرت برای کودک،خواص فرنی با نشاسته ذرت،فرنی با نشاسته ذرت دونفره،فرنی با نشاسته ذرت نی نی سایت،طرز تهیه فرنی با نشاسته برای ۴ نفر

نشاسته ذرت که یک پودر سفید رنگ و خیلی لطیف می باشد و می توانید آن را از لوازم قنادی تهیه کنید آرد ذرت دارای رنگ زرد می باشد و برای تهیه دسر مناسب نیست، نشاسته گندم دانه درشت است و برای تهیه مسقطی می توان از آن استفاده کرد.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه فرنی با نشاسته ذرت در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
آرد شیرینی پزی۲ قاشق سوپخوری
شکریک دوم پیمانه
نشاسته ذرت۳ قاشق سوپخوری
پودر هل۱ قاشق چایخوری
خامه صبحانه۲۰۰ گرم
تخم مرغ۱ عدد
شیر۳ لیوان
گلابیک‌دوم پیمانه
زعفران دم کرده غلیظ۱ قاشق سوپخوری

طرز تهیه فرنی با نشاسته ذرت

مرحله ۱

آرد و نشاسته را با هم مخلوط کرده و الک نمایید، آرد و شیر را درون قابلمه بریزید و با همزن دستی مخلوط کنید تا از گلوله شدن آرد جلوگیری کنید. در یک کاسه تخم مرغ را شکسته و با چنگال هم بزنید تا از حالت لختگی خارج شود.

مرحله ۲

حالا تخم مرغ را با آرد و شیر مخلوط کنید، پس از انجام این کار شکر و بعد از آن پودر هل و زعفران دم کرده را همراه با گلاب به مواد اضافه کنید و با همزن دستی مخلوط کنید تا یکدست شوند.

مرحله ۳

اکنون زمان آن رسیده که قابلمه را بر روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار دهید و مواد را دائماً هم بزنید تا زمانی که پخته و غلیظ شود غذای شما. حالا قابلمه را از روی حرارت بردارید و مواد را هم بزنید تا زمانی که از داغی بیفتد.

مرحله ۴

اکنون خامه را اضافه کنید و آن را سریع هم بزنید تا یکدست شود. فرنی آماده را در ظرف های مخصوص سرو خود بریزید و با پسته و گردو تزیین نمایید پس از اینکه به دمای محیط رسید درون یخچال قرار دهید تا خنک شود.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 18 دی 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.