طرز تهیه قارچ پنیری

طرز تهیه قارچ پنیری سوخاری مجلسی شام دونفره لاکچری ب طعم عالی و بینظیر

دستور پخت قارچ شکم پر بسیار خوشمزه و لذیذ همراه با پنیر پیتزا یک فینگر فود جذاب و دوست داشتنی برای کودکان..برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه قارچ پنیری در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای دو نفر
قارچ۸ عدد
سینه مرغ۲ عدد
سیر۲_۳ حبه
پیاز۱ عدد
خامه صبحانهمقداری
سس مایونزمقداری
نمک،فلفل سیاه و ادویهدلخواه طبق ذایٔقه
روغن نباتیبرای سرخ کردن
پنیر رنده شدهدلخواه

طرز تهیه قارچ پنیری

مرحله ۱

ابتدا باید قارچ ها را از کلاهک آنها جدا کنید سپس به صورت ریز ریز آنها را خورد کرده و پس از انجام این کار سینه مرغ را هم به صورت آب پز آماده کنید و آن را هم مانند قارچ ها خورد نمایید.

مرحله ۲

مقداری روغن درون ماهیتابه ریخته و پس از اینکه روغن داغ شد پیاز را خرد کرده درون ماهی تابه ریخته و تفت دهید سپس قارچ و مرغ را به پیاز داغ ها اضافه کرده و مواد را با هم مخلوط کنید و تفت دهید.

مرحله ۳

به ترتیب سیر رنده شده را و پس از آن خامه را اضافه کنید سپس سس مایونز و بعد از آن ادویه ها را به مواد اضافه کرده و با همدیگر تفت دهید و مدام آنها را هم بزنید تا یکدست شوند سپس اجاق گاز را خاموش کنید.

مرحله ۴

حالا نوبت آن رسیده که کلاهک های قارچ را با موادی که تفت داده‌اید پر کنید سپس پنیر رنده شده را روی مواد بپاشید و قارچ های آماده شده را درون فر گاز از قبل پیش گرم شده قرار دهید.

مرحله ۵

دمای فر گاز را بر روی ۲۰۰ درجه سانتی گراد تنظیم کنید و مواد را برای ۱۵ الی ۲۰ دقیقه درون فر قرار دهید تا زمانی که روی پنیر برشته و طلایی رنگ شود حالا روی قارچ ها را با شوید تازه و خرد شده تزیین کنید. نوش جان

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 21 آذر 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.