طرز تهیه توپک سیب زمینی

 طرز تهیه توپک سیب زمینی با مرغ طرز تهیه توپک سیب زمینی شکم پر فیلم طرز تهیه توپک سیب زمینی طرز تهیه توپک سیب زمینی ساده و خوشمزه طرز تهیه توپک سیب زمینی در فر طرز تهیه توپک سیب زمینی با کالباس طرز تهیه توپک سیب زمینی مرحله به مرحله طرز تهیه توپک سیب زمینی با سوسیس

اگر قصد دارید یه شام ۲ نفره جذاب و متفاوت داشته باشید، میتوانید با سیب زمینی این فینگر فود مجلسی و خوشمزه را آماده کنید. مدت زمان مورد نیاز برای پخت غذا ۳ ساعت می‌باشد.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه توپک سیب زمینی در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
سیب زمینی پختهپنج الی شش عدد
جعفریسه الی چهار قاشق
نمکیک قاشق چای خوری
فلفل سیاهبه دلخواه
پاپریکابه دلخواه
سینه مرغیک عدد
پنیر پیتزابه میزان لازم
آرد سفیدبه میزان لازم
تخم مرغسه عدد
پودر سوخاریبه میزان لازم
روغنبرای سرخ کردن

طرز تهیه توپک سیب زمینی

مرحله ۱

برای شروع سیب‌زمینی‌ها را شسته و با مقداری آب درون قابلمه ریخته و به صورت آب پز آماده کنید. مرغ ها را هم به صورت آب پز آماده کنید سپس پوست سیب زمینی ها را گرفته و مرغ ها را هم ریش ریش کنید.

مرحله ۲

کمی که سیب زمینی ها سرد شد آن ها را رنده کنید و مرغ های ریش ریش شده را به آن اضافه کرده و با هم مخلوط کنید. در همان حال که مشغول ورز دادن مواد هستید نمک و جعفری و فلفل را اضافه کنید.

مرحله ۳

مواد را با هم به خوبی مخلوط کنید تا کاملا یکدست شوند سپس از آن با دست برداشته و کف دست خود اهنگ کنید و مقداری پنیر پیتزا در میان آن قرار داده و به صورت توپی شکل گرد کنید.

مرحله ۴

حالا توپکهای سیب زمینی را درون آرد بغلتانید سپس درون ظرف تخم مرغ قرار دهید و در پایان به پودر سوخاری آغشته کنید، پس از انجام این مراحل توپ‌ها را برای مدت زمان یک الی دو ساعت درون یخچال قرار دهید.

مرحله ۵

بعد از گذشت این زمان می توانید توپک ها را با حرارت ملایم و درون روغن داغ ریخته و سرخ کنید مدت زمان مورد نیاز برای سرخ کردن توپک ها ۶ الی ۸ دقیقه می باشد. اگر درون روغن زیاد سرخ کنید، ۳ دقیقه برای سرخ کردن کافی می‌باشد.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 8 دی 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.