طرز تهیه چیز کیک انبه

طرز تهیه چیز کیک انبه

طرز تهیه چیز کیک انبه با بیسکویت پتی بور و خامه، یک دسر جذاب و بسیار خوش طعم با مزه‌ای بهشتی.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه چیز کیک انبه در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم چیز کیک 
بیسکویت پتی بوردو بسته
انبه۳ عدد
کره۱۵۰ گرم
پودر ژلاتین۱ بسته
خامه صبحانه۲۰۰ گرم
پنیر خامه ای۲۵۰ گرم
وانیلنصف قاشق چایخوری
شکردو قاشق غذاخوری
آب سردبه میزان لازم

طرز تهیه چیز کیک انبه

مرحله اول

بعد از اینکه بیسکویت را به صورت پودر آماده کردیم آن را با کره ذوب شده مخلوط کرده و داخل قالب مورد نظر میریزیم با ته لیوان سطح کار را به خوبی صاف میکنیم.

مرحله دوم

قالب را برای یک ساعت درون یخچال قرار دهید. برای لایه دوم این چیز کیک خوشمزه یخچالی ۲ قاشق غذاخوری پودر ژلاتین را با ۸ قاشق غذاخوری آب سرد مخلوط کنید.

مرحله سوم

مخلوط ژله را روی حرارت بخار آب قرار دهید و آن را به صورت بنماری آماده کنید به صورتی که تمام ذرات ژله درون آب حل شود. دو عدد انبه را پوست گرفته و آن را به صورت پوره آماده کنید‌.

مرحله چهارم

بعد از سرد شدن ژلاتین خامه صبحانه رو با پنیر خامه ای مخلوط کنید سپس وانیل را به آن اضافه کنید و با همزن میکس کنید مواد را. پوره انبه و بعد از آن ژلاتین سرد شده را هم اضافه کنید.

مرحله پنجم

بعد از اینکه مواد یکدست شد آن را بر روی قالب بیسکویت های پودر شده بریزید. قالب دوباره درون یخچال قرار بماند، اینبار برای ۲ ساعت. حالا لایه سوم را آماده کنید.

مرحله ششم

دو قاشق غذاخوری پودر ژلاتین را دوباره با ۶ قاشق غذاخوری آب مخلوط می کنیم و مایع را روی حرارت به صورت بن ماری آماده میکنیم صبر کنید تا آب ژلاتین کاملاً سرد شود.

مرحله هفتم

از انبه ها یکی باقیمانده آن را هم به صورت پوره آماده کنید. دو قاشق شکر را با نصف لیوان آب و پوره انبه مخلوط کنید، سپس مایع ژلاتین را به آن اضافه کنید. مایع را روی لایه دوم چیز کیک ریخته و قالب را برای چند ساعت درون یخچال قرار دهید تا آماده شود.

منبع :vivi.foooods 

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 4 تیر 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.