طرز تهیه کیک با جو پرک

طرز تهیه کیک با جو پرک

طرز تهیه کیک با جو پرک خانگی مناسب برای مصرف ورزشکاران. برای پخت این کیک شما نیازی به استفاده از شکر و روغن و آرد ندارید و می توانید آن را به راحتی در منزل تهیه کنید. شما کیک را روی اجاق گاز و درون قابلمه بدون فر میتوانید بپزید. با کمی صبر و حوصله می‌توان یک استاد ماهر در زمینه پخت شیرینی های خانگی شد.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کیک با جو پرک در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای پخت کیک
تخم مرغ۳ عدد
جوی پرک۳/۴ لیوان
موز۲ عدد
عسل۲ ق غ
پودر کاکائو۲ ق غ
بیکینگ پودر۱ ق چ

طرز تهیه کیک با جو پرک

مرحله اول

یکی از ساده ترین کیک های خانگی که در این جا قرار است با نحوه پخت آن آشنا شوید. تمام مواد اولیه که شامل تخم مرغ و جو پرک و موز و عسل و پودر کاکائو و بکینگ پودر می باشد را درون بلندر یا میکسر بریزید.

مرحله دوم

تمام مواد را با هم مخلوط کنید. مایه کیک را درون رمکین یا کپسول های کاغذی بریزید. حالا کمی شکلات تلخ را خرد کنید و روی کیک ها بپاشید. فر را از ۱۵ دقیقه قبل باید روشن کنید تا گرم شود.

مرحله سوم

بعد از اینکه فر گرم شد قالب های کیک جذاب و خوشگل را برای مدت زمان ۲۰ الی ۲۵ دقیقه و با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد درون فر بگذارید تا کیک آماده برای مصرف شود. پخت کیک درون قابلمه و روی اجاق گاز ( فر دست ساز ) شدنی میباشد.

منبع :deserkade_t.a

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 31 اردیبهشت 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.