طرز تهیه تیرامیسو با موز و گردو

طرز تهیه تیرامیسو با موز و پتی بور طرز تهیه تیرامیسو بدون تخمه مرغ با موز و گردو طرز تهیه تیرامیسو با طعم نسکافه طرز تهیه تیرامیسو بدون تخمه مرغ با پتی بور طرز تهیه انواع تیرامیسو طرز تهیه تیرامیسو ساده با نشاسته طرز تهیه تیرامیسو با ژله طرز تهیه تیرامیسو با شیر

طرز تهیه تیرامیسو با موز و گردو یک دسر راحت و بدون دردسر. برای تهیه این دسر نیازی به استفاده از همزن و فر ندارید. بخاطر عدم استفاده از تخم مرغ هم ماندگاری آن زیاد میباشد.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه تیرامیسو با موز و گردو در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای تیرامیسو موز و گردو
بیسکویت پتی بوریک و نیم بسته
شکر سه قاشق غذاخوری
پنیر ماسکارپونه یک بسته
خامه صبحانه یک بسته
قهوه یک فنجان
پودر قهوهبه میزان لازم
وانیل یک قاشق چای خوری
موز و گردوبه میزان لازم و به دلخواه

طرز تهیه تیرامیسو با موز و گردو

مرحله اول

برای تهیه این دسر لذیذ و جذاب مراحل زیر را دقت انجام دهید تا در پایان از دست خط خود لذت ببریم ابتدا خامه را با شکر مخلوط کنید تا کاملا یکدست شود سپس پنیر ماسکارپونه را با  وانیل مخلوط نمایید.

مرحله دوم

بعد از اضافه کردن این مواد قهوه را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید تا یکدست شوند. این مواد را به مخلوط خامه و شکر اضافه کنید. درون یک بشقاب بزرگ مقداری قهوه بپاشید و بیسکوئیت ها را درون آن بغلتانید.

مرحله سوم

حالا بیسکویت ها را کف ظرف مورد نظر بچینید. سپس یک لایه از مخلوط خامه و پنیر را بر روی آن قرار دهید. بعد از آن موز و گردو را اضافه کنید. یک بار دیگر لایه ها را تکرار کنید. در پایان پودر قهوه را روی بریزید.

مرحله چهارم

ظرف مورد نظر آماده شده است و باید آن را برای مدت زمان ۲۰ الی ۳۰ دقیقه درون یخچال قرار دهید تا خودش را بگیرد و منسجم شود، حالا برش های دلخواه بر روی آن بزنید و با شیر و قهوه و چای نوش جان کنید.

منبع:home_of_my_dreams__

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 26 مرداد 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.