طرز تهیه تیرامیسو ساده

 طرز تهیه تیرامیسو ساده با بیسکویت پتی بور- طرز تهیه تیرامیسو دونفره- طرز تهیه تیرامیسو لیوانی ساده -طرز تهیه تیرامیسو ساده با خامه -طرز تهیه تیرامیسو ساده بدون خامه -طرز تهیه تیرامیسو ساده شکلاتی -طرز تهیه تیرامیسو ساده با نشاسته- طرز تهیه تیرامیسو برای ۴ نفر

تیرامیسو ساده یکی از دسرهای محبوب و راحت مناسب برای کودکان و مهمانی های کوچک خانوادگی. آماده سازی این دسر عالی بسیار راحت و کم هزینه می‌باشد.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه تیرامیسو ساده در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
بیسکوئیت ساقه طلایی۲ بسته
قهوه یا نسکافه فوری۲ عدد
پودر کاکائوبرای تزیین
پنیر خامه ای۱۵۰ گرم
خامه۱۵۰ گرم
پودر قند۵۰ گرم

طرز تهیه تیرامیسو ساده

مرحله اول

یک فنجان آب جوش آماده کنید و یک عدد از قهوه ها را درون آب جوش ریخته و آن را هم بزنید تا کاملا حل شود زنجان را کنار قرار داده و اجازه دهید تا قهوه شما خنک و آماده برای مصرف شود.

مرحله دوم

درون یک کاسه کوچک پنیر خامه‌ای و خامه را مخلوط کنید ، به خامه پودر قند و قهوه فوری را اضافه نمایید. مواد را با دور متوسط همزن برقی برای مدت زمان ۷ الی ۸ دقیقه هم بزنید تا فرم بگیرد.

مرحله سوم

اگر هم زن برقی در اختیار ندارید و می خواهید با همزن دستی مواد را هم بزنید هم زدن را باید برای ۱۵ دقیقه انجام دهید تا مواد شما حالت گرفته و سفت شوند. مواد را درون قیف یا پلاستیک فریزر بریزید.

مرحله چهارم

سینی مخصوص پذیرایی خود را آماده کرده و با مقداری از مواد خامه ای کف سینی را چرب کنید. بیسکوییت ها را درون فنجان قهوه زده و مرتب و کنار هم کف سینی را با بیسکوئیت ها پر کنید.

مرحله پنجم

حالا با قیف یا اینکه گوشه پلاستیک را پاره کرده و در اندازه یک لایه یک سانتی از مواد بر روی بیسکوئیت ها بریزید، دوباره بیسکوئیت ها را درون قهوه زده و روی مواد خامه ای قرار دهید به همین ترتیب ۳ لایه بیسکوئیت آماده کنید.

مرحله ششم

بعد از تمام شدن این مراحل بر روی دسر خود مقداری پودر کاکائو بپاشید و برای مدت زمان ۴ ساعت سینی را درون یخچال قرار دهید تا دسر شما کاملا منسجم و آماده برای مصرف شود.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 29 دی 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.