طرز تهیه تیرامیسو بدون تخم مرغ

تفاوت تیرامیسو با تخم مرغ و بدون تخم مرغ طرز تهیه تیرامیسو رزا منتظمی فیلم طرز تهیه تیرامیسو بدون تخمه مرغ طرز تهیه تیرامیسو فارسی طرز تهیه تیرامیسو با خامه صبحانه طرز تهیه تیرامیسو برای ۱۰ نفر طرز تهیه تیرامیسو بدون تخمه مرغ با موز و گردو طرز تهیه تیرامیسو بدون تخمه مرغ با خامه قنادی

تیرامیسو بدون تخم مرغ یک دسر خوشمزه اما در عین حال ساده میباشد که از آن میتوان برای بچه ها بعنوان یک عصرانه استفاده کرد. ورژن اصلی این دسر دارای تخم مرغ میباشد.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه تیرامیسو بدون تخم مرغ در ادامه با سایت آشپزی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
بیسکوییت پتی بور۲بسته
پنیر خامه ای۲بسته
خامه۱ بسته
پودر قهوه۲ قاشق مربا خوری
وانیلنوک قاشق چایخوری
موز و گردوبه میزان لازم
شکر۱ قاشق غذا خوری
پودر کاکائو۱ قاشق مربا خوری

طرز تهیه تیرامیسو بدون تخم مرغ

مرحله اول

برای تهیه این دسر خوشمزه و ساده رژیمی ابتدا باید خامه را با شکر درون یک کاسه ریخته و با هم مخلوط کنید سپس آنها را به خوبی با هم هم بزنید تا کاملاً یکدست و صاف شوند سپس پنیر و وانیل را اضافه کنید.

مرحله دوم

پس از اضافه کردن پنیر و وانیل، مایع را در حد اینکه یک دست شود مخلوط کنید. حالا باید پودر قهوه را همراه با نصف استکان آب جوش بصورت جداگانه مخلوط کنید پس از انجام این کار نوبت به اضافه کردن بیسکویت ها می رسد.

مرحله سوم

بیسکویت ها را درون ظرف قهوه مرطوب کنید و کف قالب مرتب قرار دهید سپس از مخلوط پنیر و خامه بر روی آن بریزید پس از آن کمی موز له شده و گردو اضافه کنید سپس بیسکویت و بعد از آن مواد را اضافه کنید.

مرحله چهارم

کار خود را به همین ترتیب انجام دهید تا مواد تمام شوند در پایان پودر کاکائو را بر روی تیرامیسو الک نمایید و قالب خود را برای مدت زمان دو الی سه ساعت درون یخچال قرار دهید تا آماده برای مصرف شود.

منبع :samane_bk34

آخرین بروز رسانی در : جمعه 26 فروردین 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.