طرز تهیه کیک با آرد بادام

 کیک بدون آرد با پودر بادام +طرز تهیه کیک بدون آرد گندم+ طرز تهیه نان با آرد بادام + طرز تهیه کوکی با آرد بادام و استویا+ کیک بادام

کیک با آرد بادام یا همان کاپ کیک کتویی ساده خوشمزه و رژیمی. آرد بادام فاقد گلوتن و مفید برای بیماران دیابتی و سیلیاکی می باشد. سرشار از منیزیم و فسفر و ویتامین های گروه b می باشد. استویا هم یک شیرین کننده طبیعی می باشد که ۲۰۰ برابر شیرین‌تر از شکر می باشد، پس از استفاده به قند تبدیل نمی‌شود و همانطور که مصرف شده دفع خواهد شد.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کیک با آرد بادام در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای پخت کیک
تخم مرغ۳عدد
آبنصف پیمانه
کره‌ی آب شدهنصف پیمانه
آرد بادوم۱و نیم پیمانه
وانیل۱ق چ
بیکینگ پودر۱/۵ق چ
استویا۵ساشه
شکلات تلخبرای داخل کیک

طرز تهیه کیک با آرد بادام

مرحله اول

تخم مرغ ها را شکسته و درون کاسه مناسب بریزید آنها را در حدی که از حالت لختگی خارج شوند هم بزنید سپس وانیل را به آن اضافه کنید و برای ۳ دقیقه با دور تند همزن برقی مواد را مخلوط کنید.

مرحله دوم

اکنون باید آب و کره را به تخم مرغ ها اضافه کنید، مواد را دوباره مخلوط کنید تا یکدست شود. آرد بادام را با استویا و بکینگ پودر مخلوط کرده و آن را آرام آرام به مایه کیک رژیمی اضافه نمایید.

مرحله سوم

مواد را کاملاً با هم مخلوط کنید تا یکدست شوند سپس قالب های کاپ کیک که خود را آماده و آن ها را چرب کنید، در وسط آنها یک تکه شکلات قرار دهید سپس مواد را درون قالب های آماده بریزید.

مرحله چهارم

دستگاه فر را از ۱۵ دقیقه روشن کرده و آن را پیش گرم کنید قالب های کیک را درون سینی فر چیده و آن را برای مدت زمان ۱۵ دقیقه و با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد درون فر قرار دهید تا کاملاً مغز پخت و آماده شوند.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 21 بهمن 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.