طرز تهیه دنت بیسکویتی خانگی 

طرز تهیه دنت خانگی برای کودکان طرز تهیه دنت هلو طرز تهیه دنت وانیلی طرز تهیه دنت کاراملی طرز تهیه دنت موزی نی نی سایت طرز تهیه بستنی با دنت شکلاتی طرز تهیه دنت شکلاتی طرز تهیه دسر بیسکویتی

طرز تهیه دنت بیسکویتی خانگی یک دسر روزانه خوشمزه و سبک که برای تهیه آن به مدت زمان زیادی نیاز ندارد و خیلی سریع و فوری می توانید آن را تهیه کنید.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دنت بیسکویتی خانگی در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای دونفر
شیردو لیوان
نشاسته ذرتدو ق غ سرخالی
شکر۴ ق غ
پودر بیسکویت الک شده۳ ق غ
خامه صبحانه ۲۲ ق غ
وانیلکمی

طرز تهیه دنت بیسکویتی

 

 

مرحله اول

برای تهیه این دسر سبک که مناسب بچه ها می باشد ابتدا شیر را با شکر و نشاسته مخلوط کنید و مواد را کاملا هم بزنید تا یکدست شوند, سپس نوبت به اضافه کردن پودر بیسکوییت میرسد مواد را در حد اینکه یکدست شوند مخلوط نمایید.

مرحله دوم

حالا دسر را روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار دهید و مرتب آن ها را هم بزنید تا غلیظ شود. حالا یک قاشق از مواد را برداشته و آن را با خامه صبحانه مخلوط کنید، بعد از انجام این کار خامه را می توانید به مایه دنت اضافه کنید و با هم مخلوط نمایید.

مرحله سوم

بعد از اضافه کردن خامه را هم بزنید تا خامه کاملا درون دسر حل شود. بعد از انجام این کار وانیل را اضافه کنید و ظرف را از روی حرارت بردارید. مایه را درون ظرف های مخصوص سرو ریخته و را درون یخچال قرار دهید تا سرد شود.

منبع:moradpoor_

آخرین بروز رسانی در : شنبه 5 شهریور 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.