طرز تهیه شربت سکنجبین با عسل

طرز تهیه شربت سکنجبین با عسل

شربت سکنجبین با عسل مناسب برای فصل تابستان، شما می توانید آن را با استفاده از عسل و یا شربت بار به صورت فوری و بسیار ساده به روش خانگی تهیه نمایید.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه شربت سکنجبین با عسل در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه شربت
آبیک پیمانه
شکریک پیمانه
جوهر لیمویک پینچ
زعفرانیک هشتم قاشق چای خوری
عسل۲ قاشق غذاخوری
عرق نعنا۲ قاشق غذاخوری
نباتیک تکه کوچک
سرکه انگوریک چهارم پیمانه
نعنا ی تازهیک دسته کوچک

طرز تهیه شربت سکنجبین با عسل

مرحله اول

برای شروع آب را درون قابلمه ریخته سپس به آن شکر و نبات را اضافه کنید حالا قابلمه را بر روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار دهید تا شکر و نبات کاملاً درون آب حل شود سپس پس یک پینچ جوهر لیمو به آن اضافه کنید.

مرحله دوم

کمی آب را هم بزنید سپس پس اجازه دهید تا شروع به جوشیدن کند و اکنون نوبت آن رسیده که نعنای تازه را به آب جوش اضافه کنید. اجازه دهید تا شربت برای ۲ دقیقه دیگر بجوشد.

مرحله سوم

بعد از گذشت این زمان نوبت به اضافه کردن عرق نعنا و عسل می رسد سپس زعفران را به مواد اضافه کنید اکنون باید برگ‌های نعنا تازه را از شربت جدا کنید. بگذارید تا برای ۵ الی ۶ دقیقه دیگر بجوشد.

مرحله چهارم

یکی از نکات و فوت و فن های تهیه سکنجبین این است که اجازه دهید تا در زمان جوشیدن روی شربت را کف بگیرد، این کف حاصل جوشیدن زیاد مواد می باشد اکنون اجاق گاز را خاموش کنید و بعد از سرد شدن نوش جان نمایید.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 22 اسفند 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.