طرز تهیه رانی هلو

طرز تهیه رانی هلو خانگی خوشمزه بدون مواد نگهدارنده

رانی هلو خانگی را در فصل تابستان و با وسایل ساده تهیه کنید و این نوشیدنی خنک و گوارا استفاده کنید برای تهیه این نوشیدنی نیاز به استفاده از مواد نگهدارنده ندارید و با خیال راحت می توانید آن را برای فرزندان خود تهیه نمایید این مقدار مواد برای ۴ الی ۶ نفر کافی می‌باشد .

مواد مورد نیاز برای تهیه رانی هلو

مواد لازم برای تهیه رانی

هلویک کیلو
آب۴ لیوان
شکریک فنجان
دستور تهیه

طرز تهیه رانی هلو

مرحله اول

برای تهیه رانی هلو نوشیدنی خوشمزه خانگی پس از اینکه پوست میوه‌ها را گرفتید آنها را خرد کنید سپس قابلمه مناسب را انتخاب کرده و بر روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار دهید و آب را درون قابلمه ریخته و پس از اینکه شروع به جوشیدن کرد و شکر را به آن اضافه نمایید آنها را هم بزنید تا شکر کاملا حل شود .

مرحله دوم

در مرحله بعد میوه های خرد شده را اضافه کنید و پس از ۱۵ دقیقه جوشیدن اجاق گاز را خاموش کنید حالا نوبت آن رسیده که یک قاشق غذاخوری آب لیمو به آب اضافه کنید این کار شما باعث می‌شود که میوه ها پس از پخته شدن تغییر رنگ ندهند .

مرحله سوم

مقداری از هلو را برداشته و الباقی آن را درون مخلوط کن بریزید و به صورت پوره در آورید ، حالا هلو هایی را که برداشته بودید به پور اضافه کرده و درون یخچال فریزر قرار دهید آنها را در حدی که درون فریزر قرار دهید که به صورت تگری در آید و قبل از اینکه یخ میزند این نوشیدنی را مصرف کنید .

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 5 مرداد 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.