طرز تهیه شیر بادام

 طرز تهیه شیر بادام در طب اسلامی طرز تهیه شیر بادام در بارداری طرز تهیه شیر بادام دکتر خیراندیش طرز تهیه شیر بادام برای یک نفر طرز تهیه شیر بادام برای سرفه طرز تهیه شیر بادام برای افزایش قد طرز تهیه شیر بادام با شیر گاو طرز تهیه شیر بادام بدون مخلوط کن

شیر بادام همراه با عسل یک نوشیدنی بسیار مقوی و سالم همراه با خواص فراوان که به چند عدد از آنها اشاره می کنیم. برای تقویت حافظه و رفع ضعف اعصاب. سرشار از ویتامین e یک آنتی اکسیدان عالی برای مقابله با التهاب و استرس. منبع فوق العاده ویتامین d برای مبارزه با پوکی استخوان.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه شیر بادام در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه نوشیدنی
بادام درختی۱ لیوان
عسل۵ قاشق غذاخوری
آب۲ لیوان

طرز تهیه شیر بادام

مرحله اول

برای تهیه این نوشیدنی سعی کنید از بادام های تازه استفاده کنید. از یک روز قبل بادامها را درون کاسه ریخته و روی آن را با آب پر کنید، روی ظرف خود را با پلاستیک بپوشانید و برای ۲۴ ساعت در دمای محیط قرار دهید.

مرحله دوم

بعد از اینکه بادام‌ها را بخوبی خیساندید پوست آنها را جدا کنید و درون همزن بریزید، سپس نوبت به اضافه کردن آب می رسد مقدار آب باید دو برابر بادام ها باشد مواد را برای ۵ دقیقه باید هم بزنید.

مرحله سوم

برای اینکه این نوشیدنی طعم بهتری داشته باشد و خواص آن بیشتر و مقوی تر از قبل شود، میتوانید مقداری عسل به آن اضافه کنید، اندازه عسل به سلیقه و ذائقه شما بستگی دارد. اکنون نوشیدنی آماده برای مصرف می باشد.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 12 بهمن 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.