طرز تهیه مهلبیه زعفرانی

طرز تهیه محلبی با بیسکویت فیلم طرز تهیه محلبی زعفرانی طرز تهیه مهلبیه پاکتی اماده طرز تهیه ی محلبی ساده طرز تهیه محلبی با نشاسته ذرت طرز تهیه محلبی با خامه طرز تهیه محلبی با ارد برنج طرز تهیه محلبی ساده با نشاسته

مهلبیه زعفرانی یک دسر خوشرنگ و بسیار خوشمزه و مقوی برای عصرانه کودک.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه مهلبیه زعفرانی در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای دونفر
شیر دو لیوان
نشاسته ذرتدو ق غ
شکر ۴ ق غ
خامه صبحانه نصف پاکت
زعفران دم کردهدو ق غ
وانیل کمی 

طرز تهیه مهلبیه زعفرانی

مرحله اول

برای تهیه دسر ابتدا شیر را با شکر و نشاسته مخلوط کنید حالا ظرف شیر را بر روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار دهید شما باید مایه را مرتب هم بزنید تا زمانیکه به غلظت مناسب برسد بعد از این که غلیظ شد زعفران و وانیل را اضافه کنید.

مرحله دوم

زعفران و وانیل را که اضافه کردید در حد مخلوط شدن مواد را هم بزنید سپس ظرف را از روی حرارت بردارید مقداری از مایه را با خامه مخلوط کنید، بعد از انجام این کار خامه صبحانه را به دسر اضافه کنید.

مرحله سوم

خامه را پس از اضافه کردن هم بزنید تا با مایه کاملا مخلوط شود. دوباره ظرف را روی حرارت قرار دهید. ظرف های سر را پر کرده و درون یخچال قرار دهید تا دسر خنک شود. دسری بسیار خوشمزه با مزه بستنی مناسب برای تابستان.

منبع:@moradpoor_

آخرین بروز رسانی در : شنبه 5 شهریور 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.