طرز تهیه شیک نوتلا

طرز تهیه شیک نوتلا بدون بستنی شیک نوتلا با بستنی طرز خوردن شیک نوتلا طرز تهیه شیک شکلات طرز تهیه شیک موز شکلات طرز تهیه شیک نوتلا موز طرز تهیه شیک نوتلا تصویری عکس شیک نوتلا

شیک نوتلا یکی از راحت ترین و بدون دردسرترین شیک های موجود می‌باشد که برای تهیه آن نیازی به هزینه زیاد ندارید و بدون امکانات آنچنانی می‌توانید در منزل تهیه نمایید.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه شیک نوتلا در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه نوشیدنی
بستنی۸ قاشق غذاخوری
شیریک لیوان
نوتلا۳ قاشق چایخوری
خامه قنادیبرای تزیین
سس شکلاتیبرای تزیین
پودر کاکائوبرای تزیین

طرز تهیه شیک نوتلا

مرحله اول

برای تهیه این نوشیدنی خوشمزه و سالم همزن خود را آماده کنید سپس بستنی را همراه با شیر اضافه نمایید و برای ۱ دقیقه آنها را هم بزنید تا کاملاً میکس شوند سپس آن را درون کاسه خالی کنید.

مرحله دوم

اکنون نوبت اضافه کردن نوتلا می باشد حالا نوتلا را باید با قاشق هم بزنید. دیواره های لیوان سرو خود را با سس شکلاتی تزیین کنید سپس با شیک آن را پر کنید. روی نوشیدنی را با خامه و بعد از آن سس شکلاتی با پودر کاکائو تزیین کنید.

مرحله سوم

حتماً از خامه قنادی استفاده کنید. خامه را باید قبل از استفاده درون فریزر قرار دهید سپس آن را با همزن بزنید تا حالت بگیرد از خامه ای که درون یخچال گذاشته اید نباید استفاده کنید. سعی کنید خامه را در ظرف فلزی هم بزنید.

منبع :amozeshe_ashpazii

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 12 اردیبهشت 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.