طرز تهیه کاپوچینو با آب جوش

فیلم طرز تهیه کاپوچینو با پودر آماده طرز تهیه کاپوچینو با آب جوش نی نی سایت طرز تهیه کاپوچینو با آب جوش بدون شیر طرز تهیه کاپوچینو با پودر بسته ای طرز تهیه کاپوچینو با شیر بدون دستگاه طرز تهیه کاپوچینو فوری پودر کاپوچینو را چگونه مصرف کنیم طرز تهیه کاپوچینو با قهوه جوش

طرز تهیه کاپوچینو با آب جوش و شیر یک نوشیدنی کافئین دار سرشار از آنتی اکسیدان. مصرف به اندازه این نوشیدنی باعث جلوگیری از پیری زودرس و جلوگیری از آلزایمر و تقویت حافظه میشود.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کاپوچینو با آب جوش در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم
نسکافه۲ قاشق غذاخوری
شکر۲ قاشق غذاخوری
آب جوش۲ قاشق غذاخوری
شیر۲ پیمانه

طرز تهیه کاپوچینو با آب جوش

مرحله اول

پودر قهوه یا نسکافه ای را که دارید با شکر مخلوط کنید و آن را درون کاسه مناسب ریخته، آب جوش را به آن ها اضافه نمایید. مواد را با هم مخلوط کنید تا کاملاً قهوه و شکر درون آب حل شوند.

مرحله دوم

چون کاپوچینو را بدون دستگاه تهیه می کنیم باید مواد را با همزن برقی با هم میکس کنیم. این کار را تا زمانی انجام دهیم که مواد یک دست شوند و فرم بگیرند به صورتی که به پره های همزن بچسبد.

مرحله سوم

تقریباً مواد را باید برای ۵ الی ۷ دقیقه با همزن مخلوط کنید. شیر را درون قابلمه ریخته و روی حرارت قرار دهید تا شروع به جوشیدن کند. بلافاصله پس از جوشیدن حرارت را کم کنید و اجازه دهید تا برای دو دقیقه روی حرارت کم بماند.

مرحله چهارم

از قهوه فرم گرفته یک قاشق غذاخوری درون فنجان بریزید. حالا شیر داغ را اضافه نمایید و فنجان خود را پر کنید. با قاشق چایخوری قهوه و شیر را مخلوط کنید تا نوشیدنی کاپوچینو یکدست شود.

مرحله پنجم

بعد از اینکه نوشیدنی شما یکدست شد می توانید آن را تزیین کنید برای این کار مقداری از قهوه فرم گرفته را روی فنجان ها بریزید و با کمی پودر کاکائو نوشیدنی خود را تزیین کنید.

منبع: پیج خوشمزه

 

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 20 بهمن 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.