طرز تهیه بستنی سرخ شده

 قیمت بستنی سرخ شده- طرز تهیه بستنی سرخ شده بدون کورن فلکس -طرز تهیه بستنی سرخ شده با کیک- بستنی سرخ شده در شمال -طرز تهیه بستنی سرخ شده روسی -فیلم آموزش بستنی سرخ شده- طرز تهیه بستنی سرخ شده با بیسکویت -طرز تهیه بستنی سرخ شده شکلاتی

بستنی سرخ شده یک دسر شیک مجلسی و بسیار خوشمزه. برای تهیه این دسر چندتا نکته بهت میگم اگه رعایت کنید همون چیزی میشه که داخل کافه های تهران خوردی. اگه از کورن فلکس استفاده کنی بستنی سوخاری شما حالت ترد تری پیدا میکنه. اضافه کردن وانیل برای از بین بردن بوی زخم تخم مرغ می‌باشد.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه بستنی سرخ شده در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه دسر
بستنینیم کیلو
شکلات یا گردوبرای وسط بستنی
تخم مرغیک عدد
بیسکویتبه میزان لازم
وانیل۱ پنس
کورن فلکسبه میزان لازم

طرز تهیه بستنی سرخ شده

مرحله اول

برای تهیه این دسر جذاب و فوق العاده لذیذ ابتدا یک فنجان کوچک آماده کنی و با پلاستیک فریزر کف و دیواره های آن را بپوشانید و سپس دو قاشق غذاخوری بستنی کف فنجان خالی کنید.

مرحله دوم

شکلات و یا هر مغز دیگر که دوست دارید بر روی بستنی قرار دهید، سپس دو قاشق غذاخوری دیگر بستنی بر روی آن قرار دهید پلاستیک فریزر را حالا جمع کنید و با دست آن را حالت داده و گرد کنید.

مرحله سوم

به همین ترتیب به تعدادی که می خواهید بستنی برای سوخاری کردن آماده کنید. پلاستیک ها را برای مدت زمان سه الی پنج ساعت درون فریزر قرار دهید تا کاملاً بستی ها منسجم و سفت شوند.

مرحله چهارم

تخم مرغ را بشکنید و به آن مقداری وانیل اضافه کنید آن را هم بزنید تا از حالت لختگی خارج شده و یکدست شود. حالا تخم مرغ ها را درون ظرف بیسکویت پودر شده بغلتانید و بعد از آن درون تخم مرغ.

مرحله پنجم

بعد از انجام این مراحل تخم مرغ ها را درون ظرف حامل کورن فلکس بغلتانید، بصورتی که تمام قسمت های آن به پودر آغشته شود. دوباره بستنی را برای مدت زمان ۳ ساعت درون فریزر قرار دهید.

مرحله ششم

عمل آغشته کردن بستنی ها را به پودر بیسکویت و تخم مرغ را دوباره تکرار کنید، بستنی ها را برای بار بعدی درون فریزر قرار دهید تا کاملاً منجمد شوند، تقریباً ۳ ساعت. اکنون می توانید از سر خود را آماده کنید.

مرحله هفتم

یک ظرف مناسب آماده کنید (اندازه ظرف در حدی باشد که بستنی ها در هنگام سرخ کردن درون ظرف شما شناور باشند) درون ظرف روغن بریزید هنگامی که روغن داغ شد بستنی ها را برای مدت زمان ۲۰ الی ۳۰ ثانیه درون روغن داغ قرار دهید تا تمام قسمتهای بستنی سرخ شود همراه با شکلات و خامه نوش جان کنید.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 27 دی 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.