طرز تهیه و پخت کیک در توستر

پخت کیک در توستر برقی فیلم پخت کیک در اون توستر طرز تهیه کیک در توستر نی نی سایت طرز تهیه کاپ کیک در آون توستر زمان پخت کیک در توستر برای پخت کیک در توستر باید کدام المنت را روشن کنیم پخت کیک در توستر نی نی سایت برای پخت کیک در توستر باید کدام المنت را روشن کنیم

پخت کیک بدون همزن با یک عدد تخم مرغ ، کیک رو به ساده ترین و راحت ترین روش در خانه بپزید و با استفاده از مارمالاد طعم ویژه را به آن ببخشید و از خوردن آن لذت ببرید.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه و پخت کیک در توستر در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای پخت کیک
آردیک پیمانه سر پر
تخم مرغیک عدد
وانیلنوک قاشق چایخوری
بیکینگ پودریک قاشق مرباخوری
شکر۵ قاشق غذاخوری
آب یا شیر۵ قاشق غذاخوری
ماست۴ قاشق غذاخوری
روغن مایع۴ قاشق غذاخوری
مارمالاددلبخواه

طرز تهیه و پخت کیک در توستر

مرحله اول

برای پخت کیک خوشمزه خانگی اولین کاری که می کنیم، مخلوط کردن تخم مرغ با شکر و وانیل میباشد این مایه را برای چند دقیقه با همزن دستی مخلوط کنید تا کاملا یکدست شود.

مرحله دوم

آرد را با بیکینگ پودر مخلوط کنید و آن را برای دو مرحله الک کنید تا با این کار هواگیری و سبک شود همین امر باعث پف کردن کیک خواهد شد. آرد کم کم به مایه اضافه کنید.

مرحله سوم

بعد از اضافه کردن آرد با لیسک در یک جهت مایه کیک را هم بزنید. مایه را در حد مخلوط شدن هم بزنید زیاد هم نزنید تا پف کیک بعد از پخت نخوابه‌(علت پف نکردن کیک در توستر). حالا داخل قالب را چرب کنید.

مرحله چهارم

نصف مایه را درون قالب بریزید و بعد از آن مارمالاد را بریزید به جای مارمالاد می توانید از پوره انواع مربا استفاده کنید. در آخر الباقی مایه کیک را درون قالب بریزید. روی آن را با کنجد یا خلال پسته تزیین کنید.

مرحله پنجم

توستر را هم باید در اوایل آشپزی روشن کنید تا پیش گرم شود. قالب را با دمای ۱۷۰ درجه برای ۴۰ دقیقه درون توستر قرار دهید (زمان پخت کیک در توستر) . درون توستر المنت بالا و پایین باید روشن باشد.

منبع : mariya_co0oking

 

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 17 بهمن 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.