طرز تهیه ترشی پوست بادمجان

طرز تهیه ترشی پوست بادمجان با رب انار طرز تهیه ترشی حلیم بادمجان طرز تهیه ترشی بادمجان مخلوط طرز تهیه ترشی بادمجان طرز تهیه ترشی شور کنگر ترشی پوست بادمجان نی نی سایت طرز تهیه ترشی بادمجان ذلک طرز تهیه ترشی بادمجان دلمه ای

طرز تهیه ترشی پوست بادمجان خوشمزه و ساده، یک ترشی کم هزینه و جدید، امتحان کردن مزه ترشی برای یک بار ضرر ندارد و به شما پیشنهاد میکنیم آن را تهیه کنید.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ترشی پوست بادمجان در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه ترشی
بادمجان کوچکیک عدد
پوست بادمجاندو عدد
نمک فلفلبه میزان لازم
سرکه آبنسبت سرکه ۲ واحد به آب ۱ واحد

طرز تهیه ترشی بادمجان

مرحله اول

در این پست میخواهیم شما را با یک ترشی بسیار ساده و کم هزینه آشنا کنیم برای تهیه ابتدا باید بادمجان را به صورت نگینی خرد کنید سپس بادمجان های خرد شده را همراه با پوست بادمجان درون قابلمه بریزید.

مرحله دوم

حالا به این مواد آب و سرکه را اضافه کنید، سپس نوبت به اضافه کردن نمک و فلفل می‌رسد. بعد از اینکه مواد را با هم مخلوط کردید روی حرارت متوسط اجاق گاز قرار دهید، اجازه دهید تا برای چند دقیقه بجوشد.

مرحله سوم

بعد از اینکه مواد نرم شدند حرارت را زیاد کنید و صبر کنید تا آب آن تبخیر شود حالا مواد را با گوشت کوب برقی به صورت پوره آماده کنید. بادمجان ها را درون شیشه ریخته و پس از اینکه خنک شدند درون یخچال قرار دهید. بعد از یک ماه آماده برای مصرف میباشد.

منبع : سحر خانوم بانوی خونه

آخرین بروز رسانی در : شنبه 5 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.