طرز تهیه ترشی لوبیا سبز با گل کلم

 Feedback ترشی لوبیا سبز با گل کلم و گوجه ترشی لوبیا سبز خیلی خوشمزه طرز تهیه ترشی لوبیا سبز مجلسی طرز تهیه ترشی لوبیا سبز فوری طرز تهیه ترشی لوبیا سبز ساده طرز تهیه ترشی لوبیا سبز خرد شده با گوجه طرز تهیه ترشی لوبیا سبز با سرکه قرمز

ترشی لوبیا سبز طرفداران زیادی دارد و برای تهیه آن از مواد مختلفی استفاده می کنند اضافه کردن گل کلم و هویج و لوبیا سبز ترشی را مطلوب و بسیار مجلسی خواهد کرد.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ترشی لوبیا سبز با گل کلم در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم
لوبیا سبز قلمی خرد شده۲ پیمانه
گل‌کلم ریز خرد شده۱/۵ پیمانه
هویج ریز خرد شده۱پیمانه
فلفل دلمه‌ای رنگی ریز خرد شده۱ پیمانه
سیر خرد شده۱۰-۵ حبه
پودر تخم گشنیز۱ق.م
تخم گشنیز درسته۲ق.م
سرکه و نمک

طرز تهیه ترشی لوبیا سبز با گل کلم

مرحله او

برای شروع لوبیا ها را باید بپزید، آب و سرکه را درون قابلمه ریخته و لوبیا ها را به آن اضافه کنید، برای مدت زمان ۵ دقیقه بپزید. لوبیاها را آبکش کنید و کنار قرار دهید تا خنک شوند سبزیجات را پس از اینکه شستید آبکش کنید.

مرحله دوم

سعی کنید سبزیجات خود را روی یک پارچه تمیز پهن کنید تا کاملا آب اضافه آن گرفته شود و خشک شوند. تمام مواد مورد نیاز برای ترشی را با هم مخلوط کنید و داخل شیشه بریزید. آب و سرکه را بجوشانید و اجازه دهید تا سرد شود.

مرحله سوم

مقدار آب و سرکه باید مساوی باشد سپس شیشه ها را با آن پر کنید. درب ظرف را ببندید و برای مدت زمان دو روز در محیط آشپزخانه قرار دهید تا ترشی جا افتاده شود. بعد از گذشت دو روز ترشی را در جای خنک قرار دهید.

مرحله چهارم

برای اینکه ترشی را بتوانید مصرف کنید باید برای مدت زمان ۲۵ روز آن را در جای خنک قرار دهید تا آماده شود. می توانید از فلفل های قلمی تند به صورت درسته و یا خرد شده درون ترشی استفاده کنید.

منبع:gol__bano66

 

 

آخرین بروز رسانی در : جمعه 11 شهریور 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.