طرز تهیه ماست طعم دار

طرز تهیه ماست طعم دار

طرز تهیه ماست طعم دار خانگی فوق العاده خوشمزه، اگر میخواهید برای مهمانی ها یک سفره رنگین و متفاوت داشته باشید می توانید با تهیه ماست های طعم دار به این خواسته برسید.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ماست طعم دار در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

طرز تهیه ماست طعم دار

مرحله اول

۱

برای تهیه ماست بادمجان کبابی باید سه عدد بادمجان را کبابی کرده و آن را با سه حبه سیر و یک دسته نعنای تازه مخلوط کنید حالا به این مواد سه ملاقه ماست هم اضافه نمایید.

۲

سپس یک قاشق غذاخوری خامه اضافه کرده و همه را درون مخلوط کن بریزید، در پایان نمک و فلفل و دارچین را به آنها اضافه کنید، مواد را با هم میکس کنید. تمام

مرحله دوم

۱

برای تهیه ماست با هویج و کشمش ابتدا دو عدد هویج را رنده ریز کنید و آنها را درون تابه ریخته و با کمی روغن زیتون تفت دهید تا نرم شوند سپس ۲ قاشق غذاخوری شکر اضافه کنید.

۲

بعد از سرد شدن هویج سه ملاقه ماست را همراه با دو قاشق کنجد بو داده مخلوط کنید. یک قاشق غذاخوری خامه با مقداری کشمش و پودر گل سرخ به ماست اضافه کنید.

مرحله سوم

ماست با قارچ زعفرانی، برای تهیه این ماست باید از کنسرو قارچ استفاده کنید بعد از اینکه کنسرو را جوشاندید صبر کنید تا خنک شود سپس به آن ماست پرچرب و زعفران غلیظ را اضافه کنید.

مرحله چهارم

طرز تهیه ماست با ریحان و گردو، به دست ریحان را با گردو و دو عدد سیر و سه ملاقه ماست پرچرب و یک قاشق غذاخوری خامه درون مخلوط کن بریزید، نمک و فلفل فراموش نشود. مواد رو با هم میکس کنید.

منبع : @ashpazi_asan66

 

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 31 خرداد 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.