طرز تهیه نودل آماده

طرز تهیه نودل آماده

طرز تهیه نودل آماده با سس سویا برای پخت این غذای فوری و پرطرفدار ابتدا باید گوشت‌ها را همراه با پیاز و فلفل و زردچوبه برای مدت زمان ۳ ساعت بپزید. در ظرفی جداگانه سس سویا را با سیر و روغن کنجد مخلوط کنید به این مواد پودر فلفل قرمز و پودر فلفل سیاه و سس کچاپ را هم اضافه کنید.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله ‌طرز تهیه نودل آماده در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم
نودل۲ بسته
روغن زیتون۲ قاشق غذاخوری
فیله گوشت گوساله۲۵۰ گرم خرد شده
سویا سس کم نمک۱/۳ پیمانه
سیر رنده شده۲ حبه
سس کچاپ۳ قاشق غذاخوری
روغن کنجد۱ قاشق مرباخوری
فلفل قرمزیک چهارم قاشق چایخوری
فلفل سیاهیک چهارم قاشق چایخوری

طرز تهیه نودل آماده

مرحله اول

درون قابلمه آب ریخته و روی حرارت اجاق گاز قرار دهید اجازه دهید تا آب شروع به جوشیدن کند، سپس مقداری نمک به آن اضافه کنید. نودل‌ها را طبق دستور روی بسته درون آب جوش بریزید.

مرحله دوم

طبق مدت زمان درد شده روی بسته اجازه دهید تا نودل‌ها بپزند سپس آنها را آبکشی کنید. ماهیتابه نچسب را روی حرارت گذاشته و روغن زیتون را اضافه کنید و صبر کنید تا گرم شود سپس گوشت‌های پخته شده را درون تابه بریزید.

مرحله سوم

تکه‌های گوشت را برای سه ۴ دقیقه تفت دهید تا رنگشان تیره شود. سسی را که از قبل آماده کرده بودید همراه با یک لیوان آب گوشت، به گوشت‌ها اضافه کنید مواد را با هم مخلوط کرده و اجازه دهید تا با حرارت ملایم بپزند.

مرحله چهارم

بعد از اینکه سس غلیظ شد نودل‌های آبکش شده را به آن اضافه کنید و با هم مخلوط نمایید. این غذا را بلافاصله و زمانی که گرم است باید سرو کنید. نسبت به سلیقه خود می‌توانید از سبزیجاتی مانند قارچ و هویج و فلفل دلمه‌ای هم استفاده کنید.

منبع : @shaayesteh.life

آخرین بروز رسانی در : شنبه 11 شهریور 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.