ط‌رز تهیه قارچ سوخاری رستورانی

ط‌رز تهیه قارچ سوخاری رستورانی با پنیر پیتزا خانم گلاور و آقای نمازی

قارچ سوخاری رستورانی را در خانه تهیه کنید و از خوردن آن در کنار خانواده لذت ببرید یکی از نکات مهم برای پخت قارچ این است که آنرا در هنگام شستن درون آب قرار ندهید و فقط آب را بر روی قارچ بگیرید ، سپس درون آبکش ریخته تا خشک شوند . سپس با نوک چاقو پوست قارچ را بگیرید .

مواد لازم برای طبخ قارچ سوخاری

مواد لازم برای تهیه قارچ سوخاری

  • قارچ
  • تخم مرغ
  • آرد سوخاری پولکی یا پانکو
  • آرد سفید
  • ماءالشعیر
دستور پخت

طرز تهیه قارچ سوخاری رستورانی

مرحله اول

برای تهیه قارچ سوخاری رستورانی ابتدا باید کاسه را آماده کنید و درون کاسه تخم مرغ را شکسته و سپس به آن نمک و فلفل و پودر سیر را اضافه کنید و با قاشق مواد را مخلوط کنید سپس به آنها ماءالشعیر را اضافه کنید ، مواد را هم زده تا کاملاً یکدست شوند ، پس از مخلوط شدن مواد ، آرد را آرام آرام اضافه کنید تا مایع میرینیت قارچ غلیظ شود .

مرحله دوم

قارچها را پس از اینکه به خوبی شستید آن ها را خشک کرده و درون مواد بخوابانید برای مدت زمان ۵ دقیقه و تمام قسمتهای قارچ را به مایع آغشته کنید پس از آن درون یک بشقاب پودر سوخاری ریخته و قارچ ها را درون این بشقاب قرار داده و به خوبی به پودر آغشته کنید ماهیتابه را بر روی حرارت اجاق گاز قرار داده و درون آن روغن بریزید هنگامی که روغن شروع به جوشیدن کرد و به خوبی داغ شد حرارت را کم کنید و قارچ ها را درون ماهیتابه ریخته و سرخ نمایید تا خوراک سوخاری شما آماده شود .

آخرین بروز رسانی در : جمعه 18 تیر 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.