طرز تهیه پاستا با مرغ و قارچ

طرز تهیه پاستا با مرغ و قارچ و خامه طرز تهیه پاستا با مرغ و قارچ و پنیر پیتزا طرز تهیه پاستا مرغ و قارچ بدون خامه طرز تهیه پاستا مرغ و قارچ با خامه بدون فر طرز تهیه پاستا ساده با مرغ طرز تهیه پاستا مرغ و قارچ با سس قرمز پاستا با مرغ و قارچ در فر طرز تهیه پاستا آلفردو با مرغ و قارچ

پاستا با مرغ و قارچ برای تهیه این غذای فرنگی می‌توانید از هر نوع پاستایی استفاده کنید. میزان استفاده از خامه به سلیقه شما بستگی دارد و پنیر خامه ای را هم میتوانید حذف کنید. چون طعم پنیر پارسان شور است در اضافه کردن نمک دقت کنید.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پاستا با مرغ و قارچ در ادامه با سایت آشپزی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه پاستا
پاستا ۴۰۰ گرم
سینه مرغ ۴۰۰ گرم
قارچ ۳۰۰ گرم
سیر ۱ حبه
خامه ۳۰۰ گرم
پنیر خامه ای۲ قاشق غذاخوری
پنیر پارمسان۲ قاشق غذاخوری
کره ۱ قاشق غذاخوری به دلخواه
نمک و فلفلبه میزان لازم
شیر ۲ تا ۳ لیوان

طرز تهیه پاستا با مرغ و قارچ 

مرحله اول

سینه مرغ تازه را درون نایلون قرار دهید و آنرا بکوبید، حالا پلاستیک را باز کرده و مقداری نمک و فلفل را به آن اضافه کنید و سپس سس خردل. مواد را با مرغ بخوبی مخلوط کنید و آن را برای ۲ الی ۳ ساعت درون یخچال قرار دهید.

مرحله دوم

بعد از اینکه سینه مرغ حسابی مزه دار و جا افتاده شد، ماهیتابه را آماده کرده و با مقدار کمی روغن دو طرف سینه مرغ را سرخ کنید، بعد از انجام این کار در اندازه های دلخواه سینه مرغ را خرد کنید.

مرحله سوم

قارچ را ورقه ورقه کرده و با یک قاشق غذاخوری روغن و یک قاشق آبلیمو آن را تفت دهید تا زمانی که آب قارچ کاملاً کشیده شود. قارچ ها را بر روی دستمال تمیز بگذارید تا روغن اضافی آن گرفته شود.

مرحله چهارم

در همان ماهیتابه که قارچ ها را سرخ کرده بودید کمی روغن و کره اضافه کنید، پس از داغ شدن روغن یک حبه سیر رنده شده را اضافه کنید و آن را تفت دهید تا وقتی که عطر و بوی سیر فضای آشپزخانه را پر کند.

مرحله پنجم

حالا می‌توانید خامه را و در صورت تمایل پنیر خامه ای را به سیر اضافه کنید و مواد را هم بزنید تا کاملا با هم مخلوط شوند بعد از آن شیر را آهسته آهسته اضافه کنید، به دلخواه میتوانید نصف قرص عصاره مرغ را هم به سس اضافه کنید.

مرحله ششم

پاستا را از قبل به صورت آبکش شده آماده کنید و حالا قارچ تفت داده شده را با پاستا و مرغ سرخ شده به سس اضافه کنید و مواد را با هم مخلوط کنید و اجازه دهید تا با حرارت ملایم خوراک مزه دار و جا افتاده شود. احساس کردید زمان کافی برای پخت غذا ندارید پاستا را فراموش نکنید.

مرحله هفتم

در لحظات پایانی پنیر پارمسان را اضافه کنید و مواد را با هم مخلوط کنید. اجاق گاز را خاموش کنید و مایه را درون ظرف فر خالی کنید. روی مایه پاستا را با پنیر پیتزا بپوشانید و برای یک ساعت درون فر قرار دهید.

منبع: foodhome1400

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 22 فروردین 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.