طرز تهیه رولت سیب زمینی بدون فر

طرز تهیه رولت سیب زمینی شکم پر طرز تهیه رولت سیب زمینی بدون پنیر پیتزا طرز تهیه رولت سیب زمینی بدون گوشت طرز تهیه رولت سیب زمینی پخته طرز تهیه رولت سیب زمینی ساده طرز تهیه رولت سیب زمینی با مرغ رولت سیب زمینی سوخاری فیلم رولت سیب زمینی

یک خوراک بسیار خوشمزه و راحت با سیب زمینی آب پز و سبزیجات تازه، این غذا طعم فوق العاده خوشمزه ای دارد و برای کودکان توصیه می‌شود، یک میان وعده سبک و فوری.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه رولت سیب زمینی بدون فر در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد مورد نیاز
سیب زمینییک کیلو
هویج رنده شده و تفت داده شده۳ عدد
خیارشور نگین خرد شده۶ عدد
ذرتیک لیوان
ماست چکیدهیک کاسه
مایونز۳ ق.غ
سیر رنده شدهیک حبه
کرهیک ق.غ
نمک
جعفری خرد شدهیک دسته

طرز تهیه رولت سیب زمینی

مرحله اول

برای تهیه این کار را ابتدا سیب زمینی ها را شسته سپس درون قابلمه بریزید و مقداری آب اضافه کنید و سیب زمینی ها را به صورت آب پز آماده نمایید. بعد از اینکه سیب زمینی ها پخته شد پوست آنها را جدا کنید.

مرحله دوم

سیب زمینی ها را بکوبید و با کره مخلوط نمایید. یک سلفون روی میز کار پهن کنید، سپس سیب زمینی ها را روی سلفون  بریزید، ماست و سس مایونز را همراه با سیر و نمک مخلوط کنید و روی سیب زمینی ها پخش کنید.

مرحله سوم

موادی را که برای میان رولت سیب زمینی در نظر گرفته اید را اضافه کنید مانند گوشت چرخ کرده تفت داده شده یا سویا و یا هر چیز دیگری. با کمک سلفون سیب زمینی را رول کنید. برای حداقل ۵ الی ۶ ساعت درون یخچال قرار دهید.

مرحله چهارم

اگر مدت زمان نگهداری سیب زمینی در یخچال بیشتر باشد بهتر است در پایان سلفون را جدا کنید. سبزی جعفری را خرد کرده و خوراک سیب زمینی خود را با جعفری خرد شده تزیین نمایید.نوش جان.

منبع:turk.yemek.tarifleri

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 14 شهریور 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.