طرز تهیه شنیسل بادمجان

طرز تهیه شنیسل بادمجان

خوراک بسیار خوشمزه با دستور پخت ساده، طرز تهیه بادمجان به صورت سوخاری یک فینگر فود جذاب و متفاوت با سایر غذاهایی که تا کنون میل کرده اید.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه شنیسل بادمجان در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای خوراک ۲ نفر
بادمجان دلمه ایبه مقدار لازم
پیاز داغ٢ ق س
پنیر فتا٢ ق غ
پنیر پیتزا۴ ق غ
تخم مرغ٢ عدد
آرد سوخاریبه میزان لازم
نمک، فلفل، پاپریکامقداری
روغن برای سرخ کردنمقداری

طرز تهیه شنیسل بادمجان

مرحله ۱

برای تهیه این غذا ابتدا باید بادمجان ها را به صورت حلقه ای برش بزنید، قطر برش های شما تقریباً در حدود ۲ سانتیمتر باشد. روی بادمجان ها نمک بپاشید و بعد از گذشت یک ساعت آن ها را بشویید سپس خشک کنید.

مرحله ۲

یکی از ترفندهایی که برای سرخ کردن بادمجان استفاده می شود این است که آنها را قبل از سرخ کردن گریل کنید بدون روغن سپس درون ماهیتابه با مقدار کمی روغن مایع سرخ نمایید توجه داشته باشید که زیاد له نشوند.

مرحله ۳

با استفاده از یک چاقوی تیز میان حلقه های بادمجان را برش بزنید و با مواد خود که شامل پیاز داغ و پنیر فتا و پنیر پیتزا می‌شود درون بادمجان ها را پر میکنیم، دو حلقه بادمجان را بر روی هم قرار داده و فشار میدهیم.

مرحله ۴

در گام بعدی درون یک کاسه تخم‌مرغ‌ها را شکسته و با نمک و فلفل مخلوط کنید. به صورت جداگانه آرد سوخاری را با پاپریکا مخلوط کنید سپس حلقه‌های بادمجان را ابتدا درون تخم مرغ و بعد از آن درون آرد سوخاری بغلتانید. سپس درون روغن سرخ کنید.

مرحله ۵

مدت زمان مورد نیاز برای سرخ شدن هر طرف حلقه‌های بادمجان تقریباً ۲ دقیقه می‌باشد. برای مواد میانی این فینگر فود عالی و لذیذ میتوانید از مواد دیگر مانند قارچ و سوسیس و سویا و … استفاده کنید.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 25 آبان 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.