طرز تهیه ناگت مرغ

طرز تهیه ناگت مرغ ساده طرز تهیه ناگت مرغ اماده طرز تهیه ناگت مرغ با پنیر پیتزا طرز تهیه ناگت مرغ تصویری طرز تهیه ناگت مرغ در فر طرز تهیه ناگت مرغ بازاری طرز تهیه ناگت مرغ با برنج فیلم طرز تهیه ناگت مرغش

دستور پخت خوراک مرغ خانگی خوشمزه با پنیر پیتزا، یک فست فود عالی مناسب برای مصرف بچه ها، مدت زمان مورد نیاز برای تهیه غذا تقریبا ۷۰ دقیقه و هزینه پخت غذا متوسط. برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ناگت مرغ در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای دو نفر
سینه مرغ۱ عدد
ران مرغ۱ عدد
سیر۳حبه
پیاز۱عدد متوسط
تخم مرغ۱عدد
پودر سوخاریبه میزان لازم
پنیر پیتزایک لیوان دسته دار
نمک .فلفل.زردچوبه.به میزان لازم
پودر پاپریکا۱ ق م
پودر تخم گشنیزنصف ق م
پودر زنجبیلنصف ق م

طرز تهیه ناگت مرغ

مرحله ۱

برای تهیه غذا با مرغ ساده و خوشمزه در ابتدای کار آشپزی شما، مرغ را پس از تمیز کردن و استخوان گیری  با سیر و پیاز مخلوط کرده سپس در چرخ گوشت ریخته و برای ۲ بار آن را چرخ میکنیم.

مرحله ۲

(در این مرحله به دلخواه خود میتوانید سیب زمینی آب پز نیز به مرغ اضافه کنید و همه مواد را با هم چرخ نمایید). مایه را درون کاسه ای مناسب ریخته سپس نمک و فلفل و زردچوبه را به آن اضافه کنید.

مرحله ۳

با دست ورز دهید و مخلوط کنید تا کاملا یکدست شود، سپس پودر پاپریکا و بعد از آن پودر تخم گشنیز و پودر زنجبیل را اضافه کنید، حالا مایه را حسابی ورز دهید تا ادویه ها بخوبی بخورد مایه برود، در پایان پنیر پیتزا را اضافه کنید و ورز دهید .

مرحله ۴

مایه را برای مدت زمان ۵۰ الی ۶۰ دقیقه درون یخچال قرار دهید تا حسابی جا افتاده شود. در مرحله بعد و پس از انجام این مراحل تخم مرغ را درون یک کاسه شکسته و با قاشق هم می‌زنیم.

مرحله ۵

از مایه بدلخواه برداشته و در کف دست حالت دهید سپس درون تخم مرغ بغلتانید، پس از آن تکه های مرغ را درون پودر سوخاری قرار دهید، اکنون میتوانید فینگر فود مرغ خود را سرخ کنید.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 7 دی 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.