طرز تهیه ادویه ماهی

ادویه ماهی چیست ادویه ماهی سرخ کرده ادویه ماهی سالمون

انواع ماهی های آزاد و پرورشی دارای بوی خاصی می باشند که این بوی ضخم خوشایند خیلی ها نمی باشد قصد داریم شما را با ترکیب ادویه های معطر که با آن این بوی ضخم را از بین ببرید آشنا کنیم.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ادویه ماهی در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه ادویه
پودر آویشن۳ قاشق چای‌خوری
نمک۲ قاشق چای خوری
فلفل قرمز۲ قاشق چایخوری
فلفل سیاهیک قاشق چای خوری
پودر زیره۲ قاشق چای خوری
پودر پیاز۲ قاشق چای خوری
پودر سیریک قاشق چایخوری
پودر تخم گشنیز۲ قاشق چای خوری
زردچوبه یا کاریدو قاشق چایخوری

طرز تهیه ادویه ماهی

مرحله ۱

برای شروع و آماده‌سازی ادویه جنوبی باید تمام مواد را که شامل پودر آویشن و نمک و فلفل قرمز و فلفل سیاه و پودر زیره و پودر پیاز و پودر سیر و پودر تخم گشنیز و زردچوبه می شود را درون کاسه ای مناسب بریزید.

مرحله ۲

تمام ادویه ها را به خوبی با هم مخلوط نمایید تا کاملا یکدست شوند سپس شیشه ای با ابعاد مناسب را انتخاب کرده و پس از اینکه آن را شستید و ضدعفونی کردید اجازه دهید تا کاملا خشک شود.

مرحله ۳

سپس ادویه را درون آن بریزید در مرحله بعد شیشه را در جای خشک و خنک نگهداری کنید از این ادویه برای مدت زمان طولانی می توانید استفاده نمایید. از این ادویه می توانید برای پخت انواع ماهی استفاده نمایید.

مرحله ۴

یک ساعت قبل از طبخ ماهی، فیله ها را با این ادویه مزه دار نمایید سپس درون ظرف درب دار ریخته و در یخچال قرار دهید تا فیله ها به خوبی مزه دار شوند. برای تهیه ادویه مواد را خودتان تهیه کرده و به صورت پودر در آورید.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 26 آبان 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.