طرز تهیه سوسیس خانگی با مرغ


سوسیس مرغ پنیری,سوسیس مرغ کاله,سوسیس مرغ آوا پروتئین,سوسیس مرغ قیمت,سوسیس مرغ دمس,سوسیس مرغ خانگی شف طیبه,سوسیس مرغ و گوشت,سوسیس مرغ دیجی کالا,سوسیس مرغ سولیکو,سوسیس مرغوب,سوسیس مرغ ۲۰۲,سوسیس مرغ یا گوشت,سوسیس مرغ خانگی خانم کامیار,سوسیس مرغ کارخانه ای,سوسیس مرغ گوشتیران قیمت

در ادامه می‌توانید توضیحات کامل جامعی درباره ادویه‌های مورد نیاز برای تهیه سوسیس مرغ خانگی را مشاهده نهایید. اگر می‌خواهید یک سوسیس عالی داشته باشید اندازه‌های داخل پست را کم و زیاد نکنید.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سوسیس خانگی با مرغ در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه سوسیس

نمک،یک ق مرباخوریفلفل قرمز نصف ق مرباخوریفلفل سیاه نصف ق مرباخوری
پودر پیاز ۱ق مرباخوریپودر زنجبیل نوک ق مرباخوریپودر هل نصف ق چایخوری
پودر اویشن نصف ق چایخوریپودر خردل نوک ق چایخوریپودر ریشه جوز هندی نوک ق چایخوری
جوز هندی یک چهارم ق چایخورینشاسته ذرت ۱ق غذاخوریآرد سفید ۱ق غذاخوری
شیرخشک قنادی۱ق غذاخوریپودر سویا ۱ق غذاخوریشکر۲ق چایخوری
پاپریکا ۱ق مرباخوریادویه کاری نصف ق چایخوریاب کاملا سرد نصف لیوان
سیر ۳تا۵ حبهتخم مرغ خام ۱عددروغن مایع ۳تا۵ ق غذاخوری
سینه مرغ نیم کیلو

طرز تهیه سوسیس خانگی با مرغ

مرحله اول

بعد از آماده کردن گوشت مرغ آن را برای دو مرحله چرخ می‌کنیم و بعد از انجام این کار نوبت به اضافه کردن تمامی ادویه‌ها می‌رسد. مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید سپس آن را درون غذاساز یا میکسر بریزید.

مرحله دوم

سیر را ریز رنده کنید سپس تخم مرغ را همراه با روغن مایع و آب سرد به گوشت مرغ اضافه کنید. دوباره این مواد را به خوبی با هم میکس کنید. حالا باید رنگ گوشت مرغ شما عوض شده باشد و رو به سفیدی رفته باشد.

مرحله سوم

غلظت مواد هم باید مانند کباب شامی باشد. حالا مواد را درون قیف ساده بریزید و به وسیله قیف وکیوم‌های مخصوص را پر کنید. دو طرف وکیوم را با نخ محکم ببندید و آنها را برای یک ساعت و نیم درون آب جوش قرار دهید تا بپزند.

مرحله چهارم

بعد از پخته شدن آنها را باید برای یک روز درون یخچال قرار دهید تا آماده برای مصرف شوند. هنگامی که دو سر وکیوم‌ها را می‌بندید باید آنها را کاملاً هواگیری کنید. بعد از پخته شدن اصلاً نباید آنها را برش بزنید و مصرف کنید.

پرسش و پاسخ

به جای سویا می‌توانیم از چیز دیگری استفاده کنیم؟ حذف کردن سویا بلامانع است.

میتوان شیر خشک قنادی را حذف کرد ؟ چون جز مواد اصلی می‌باشد حذف آن امکان پذیر نیست.

منبع: @_.aram._1

 

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 19 دی 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.