طرز تهیه کیک با سفیده تخمه مرغ

کیک خیس با سفیده تخمه مرغ کیک با سفیده تخمه مرغ بدون شیر کیک شکلاتی با سفیده تخمه مرغ طرز تهیه کرم کیک با سفیده تخمه مرغ با سفیده تخمه مرغ چه کنیم نی نی سایت کیک با سفیده تخمه مرغ بدون همزن شیرینی کشمشی با سفیده تخمه مرغ فیلم طرز تهیه شیرینی با سفیده تخمه مرغ

این دستور پخت بسیار مناسب برای افرادی می باشد که منع استفاده از زرده تخم مرغ به خاطر کلسترول بالا را دارند. برای تزیین کیک بعد از پخت شکلات را بصورت بن ماری آب کنید و پودر نارگیل آن را تزیین نمایید.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کیک با سفیده تخمه مرغ در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
پیمانهلیوان فرانسوی دسته داره
سفیده تخم مرغ بزرگسه عدد
آرددو پیمانه
شیردو سوم پیمانه
شکریک پیمانه
بکینگ پودردو قاشق چایخوری سرصاف
روغن مایعدو سوم پیمانه
وانیلیک چهارم قاشق چایخوری

 طرز تهیه کیک با سفیده تخمه مرغ

مرحله ۱

روغن و شکر را با هم مخلوط کنید سپس شیر را آهسته آهسته به آنها اضافه کرده و هم بزنید، کاسه را کنار گذاشته و آرد و بکینگ پودر را با هم مخلوط کنید و آنها را برای سه مرحله الک نمایید.

مرحله ۲

بعد از آماده شدن آرد آن را در دو الی سه مرحله به مواد اضافه کنید. سفیده های تخم مرغ را به صورت جداگانه درون یک کاسه با همزن برقی مخلوط کنید در حدی که فرم بگیرد و از کاسه بیرون نریزد.

مرحله ۳

حالا زمان آن رسیده که سفیده تخم مرغ را به مایه کیک اضافه کنید این کار را هم آرام و آهسته انجام دهید تا از خوابیدن پف زرده ها جلوگیری کنید. فر را از قبل پیش گرم کنید مایه کیک را درون قالب ریخته و درون فر قرار دهید.

مرحله ۴

دمای فر را بر روی ۱۸۰ درجه سانتیگراد تنظیم کرده و برای مدت زمان ۳۰ الی ۴۰ دقیقه اجازه دهید تا کیک مغز پخت شود به علت اینکه دمای فر ها با هم متفاوت میباشد بعد از گذشت ۳۰ دقیقه کیک را چک کنید.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 14 دی 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.