طرز تهیه فیله مرغ سوخاری

طرز تهیه فیله مرغ سوخاری دونفره آماده و رستورانی با پنیر و شیر

فیله مرغ سوخاری یکی از فست فود های خوشمزه و پر طرفدار می باشد که شما در سایت آشپزی های پاتوق میتوانید نحوه پخت این خوراک را به روش رستورانی و حرفه ای یاد گرفته و از آن استفاده نمایید .

مواد لازم برای خوراک ۲ نفر

فیله مرغنیم کیلو
‎نمک و فلفل و پودر سیر و پول بیبر، آویشن و جوز هندیبه میزان لازم
آرد۵ تا ۶ قاشق غذاخوری
تخم مرغ۲ عدد
پودر سوخاریبه میزان لازم

فیله مرغ سوخاری رستورانی

‎مرحله اول

برای تهیه فیله مرغ سوخاری به روش رستورانی ابتدا فیله های مرغ را درون کاسه ریخته سپس و آن نمک را با فلفل و پودر سیر اضافه کنید پس از این مواد پول بیبر و جزء هندی را همراه با آویشن اضافه نمایید تمام قسمت های فیله مرغ را به این مواد وابسته کنید روی کاسه را با سلفون بپوشانید و برای مدت زمان ۴ ساعت درون یخچال قرار دهید تا عملیات مرینیت مرغ را کامل انجام داده باشید .

مرحله دوم

در مرحله بعدی عدد بشقاب را آماده کنید و به ترتیب درون آنها آرد سفید را همراه با نمک و ادویه در ظرف بعدی آرد سوخاری و در ظرف سوم تخم مرغی را که با چنگال زده باشید قرار دهید . پس از اینکه فیله ها مزه دار شد آن ها را به ترتیب درون این بشقاب ها بغلتانید ، ابتدا درون آرد سپس تخم مرغ و در آخر درون آرد سوخاری .

مرحله سوم

اکنون نوبت به سرخ‌کردن فیله ها می رسد برای اینکار درون ماهی تابه روغن ریخته و روی حرارت اجاق گاز قرار دهید پس از اینکه داغ شد فیله مرغ را درون ماهیتابه ریخته و سرخ نمایید پس از انجام این کار آنها را روی دستمال تمیز قرار دهید تا روغن اضافی آن کشیده شود .

مرحله جهارم

از نکات ریز پخت غذا با فیله مرغ استفاده از انواع پودرها میباشد اگر پودر شما مزه دار است نیازی به استفاده از ادویه های دیگر ندارید به جای فیله میتوانید از سینه مرغ استفاده نمایید

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 9 شهریور 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.