طرز تهیه رول سوخاری با نان لواش

طرز تهیه رول سوخاری با نان لواش

طرز تهیه رول سوخاری با نان لواش، یک شام راحت و بسیار خوشمزه با هزینه‌ای معقول و به صرفه. شما این فست فود را می‌توانید درون فریزر برای دو ماه نگهداری کنید. برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه رول سوخاری با نان لواش در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم
سیب زمینی متوسط۴ تا
نون لواشدوتا
کوکتلبه میزان لازم
پنیر پیتزایک و نیم لیوان
تخم مرغدوتا
فلفل دلمهنصف
نمک فلفل سیاه پاپریکااز هرکدوم نصف قاشق چای خوری
پودر سیر پولبیبراز هرکدوم نصف قاشق چای خوری
پنیر ورقه ایسه عدد
پودر سوخارییه لیوان

طرز تهیه رول سوخاری با نان لواش

مرحله اول

سیب زمینی را آب پز کنید سپس پوست آن را گرفته و رنده نمایید. کوکتل را هم رنده کنید، حالا پنیر پیتزا را به این مواد اضافه کنید. فلفل دلمه‌ای خرد شده را همراه با ادویه‌ها به مواد اضافه کرده و با هم مخلوط کنید.

مرحله دوم

نان لواش را پهن کرده و مواد را روی آن بریزید. روی مواد پنیر ورقه‌ای گذاشته و نان را به صورت رول جمع کنید. تخم مرغ‌ها را بشکنید و آنها را هم بزنید تا از حالت لختگی خارج شود، نمک و فلفل را به آن اضافه کنید.

مرحله سوم

نان لواش را در ابعاد دلخواه برش بزنید. تمام قسمت‌های رول نان لواش را به تخم مرغ آغشته کنید سپس آن را درون پودر سوخاری بغللتانید. حالا فست فود را درون روغن کم و با حرارت ملایم سرخ کنید.

نکات

به جای کوکتل از گوشت چرخ کرده مرغ و کالباس هم می‌توانید استفاده کنید. پنیر ورقه‌ای را می‌توانید حذف نمایید. هنگامی که آن را به پودر سوخاری آغشته کردید می‌توانید مواد را درون فریزر قرار دهید برای زمانی که وقت آشپزی ندارید.

@ashpazi.selection 

 

 

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 10 مرداد 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.