طرز تهیه ژله با خامه

طرز تهیه ژله با میوه و خامه طرز تهیه ژله سه رنگ با خامه طرز تهیه ژله با شیر و خامه و پودر ژلاتین طرز تهیه ژله با خامه و شیر طرز تهیه ژله سفید با خامه طرز تهیه ژله بلوبری با خامه طرز تهیه ژله با خامه و بیسکویت دسر پودر ژله با خامه

طرز تهیه ژله با خامه ی رژیمی و بسیار خوشمزه. البته افرادی که میخواهند یک ژله کاملا رژیمی استفاده کنند می‌توانند ژله های بدون قند را جایگزین ژله معمولی کنند.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ژله با خامه در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد اولیه  ژله با ماست و خامه
ژله۱ بسته
آب جوش۱ لیوان
ماست یونانی۲ ق غ
خامه۲ ق غ

طرز تهیه ژله با خامه

مرحله اول

برای شروع به سراغ پودر ژله رفته آب جوش را آماده کنید و پودر را درون آب جوش به صورت بن ماری و با بخار آب حل کنید. صبر کنید تا کمی از حرارت بیفتد و خنک شود. تقریباً باید یک ساعت در دمای محیط بماند.

مرحله دوم

پس از اینکه ژله به صورت نیم‌بند آماده شد آن را هم بزنید تا ژله به صورت شیشه ای دیده شود. اکنون می توانید ماست و خامه را به ظرف ژله اضافه کنید. مواد رو خوب هم بزنید تا کاملا مخلوط شود.

مرحله سوم

حالا ژله را درون قالب های موردنظر خود بریزید و برای حداقل ۴ ساعت درون یخچال قرار دهید تا کاملا منسجم و آماده برای مصرف شود. از ماست پر چرب استفاده کنید ماستی که سفت و ترش نباشد.

منبع : مامان آقا رضا

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 1 دی 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.