طرز تهیه ژله بدون قالب

Feedback ژله توپی بدون قالب طرز تهیه ژله ساده در قالب طرز تهیه ژله ساده داخل جام طرز تهیه ژله ساده با تکه های میوه طرز تهیه ژله ساده در قالب پلاستیکی طرز تهیه ژله ساده با شیر طرز تهیه ژله صورتی

طرز تهیه ژله فلفل دلمه ای مجلسی بدون استفاده از قالب و بسیار حرفه ای با امکانات و ابزار بسیار ساده خانگی،با آماده کردن این دسر میتوانید مهمانان خود را انگشت به دهان و حیرت زده کنید.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ژله بدون قالب در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه ژله
ژلهاز هر طعم‌ یک بسته
شیربرای هر بسته یک لیوان

طرز تهیه ژله

مرحله اول

ژله ها را به صورت جداگانه درون کاسه ریخته و به هر کدام از آن ها یک لیوان آب جوش اضافه کنید. حالا ظرف ژله را روی حرارت غیر مستقیم قرار دهید، مثلاً روی حرارت بخار کتری بگذارید تا به صورت بنماری ژله حل شود.

مرحله دوم

از قسمت ته بطری نوشابه خانواده به عنوان قالب استفاده کنید قالب خود را آماده کنید. ژله حل شده را پس از خنک شدن درون قالب بریزید، سه چهارم لیوان شیر سرد را به آن اضافه کنید. ژله را مخلوط کنید تا یکدست شود.

مرحله سوم

کف قالب های خود را چرب کنید و مایع ژله را درون قالب بریزید، حالا می‌توانید قالب ها را برای مدت زمان ۵ الی ۶ ساعت درون یخچال قرار دهید تا ژله ببندد. از کلاهک فلفل دلمه ای طبیعی هم برای تزیین ژله استفاده نمایید.

منبع:ashpazi_ba.nasim

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 24 شهریور 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام های پاتوق و لینک مستقیم بلا مانع است.